Annons:
Etikettkärlek
Läst 3162 ggr
NaimaG
2010-02-07 16:07

Jag tog aldrig chansen

27/1, det vill säga förra veckan, misste jag min bästa vän. Han avled på sjukhuset efter att ha haft en mångårig diagnos av anorexia nervosa. Denna ätstörning blev hans bortgång och mot slutet vägde han enbart 35kg på sina 185cm. Han blev 21 år gammal och lämnade efter sig fem barn som nu går i vårdnaden till hans far.

Att missta honom gör mig ont. Aldrig har jag varit så depprimerad som jag är nu och tanken på att jag aldrig fick chansen att berätta för honom hur mycket jag älskar honom, mer än bara en vän, tar mig hårt.  

Livet går vidare för alla men jag känner att mitt liv kommer för alltid vara förändrat. Att missta någon man älskar högt är något alla går igenom men att bära på hemligheten av hur den kärleken känns och aldrig få det berättat är det värsta som finns.

Jag kan inte rå för att jag klandrar mig själv för hans död. Jag kunde ha gjort en förändring och berättat för honom hur jag känner men istället valde jag tystnad. Nu när han är borta får jag aldrig den chansen men jag kommer för alltid i mina böner säga; jag älskar dig!

Enda skillnaden jag nu kan göra i hans liv när han nu är borta är att hjälpa hans far att ta hand om barnen. Barnen betyde livet för honom och han vet hur mycket jag älskar dem, även om jag inte kunde hjälpa honom kan jag åtminstonde hjälpa barnen genom att vara den moder de aldrig haft.

_Rest in peace my love, I love you and I miss you so much!

http://www.youtube.com/watch?v=jvS90FLE1oE
_

Annons:
[Teddy]
2010-02-08 22:52
#1

21 år och fem barn!

NaimaG
2010-02-09 11:35
#2

En kull trillingar och en kull tvillingar, han hade det i generna.

Labolina_73
2010-02-15 13:08
#3

Förlåt men lite OT, generna vid flerbörd ligger endast hos kvinnan, dvs om det är 2 äggstvillingar, vid enäggstvillingar är det en "rubbning" i celldelningen,, kan man säga,, det är inte ärftligt.

Men jag beklagar verkligen din sorg om dinförlorade vän,,,

//Linda

NaimaG
2010-02-15 13:11
#4

#3 Där ser man. Ja jag har inga barn så jag kan inte sådant.

Ceciliaolucifer
2010-02-16 19:17
siberlina
2010-02-20 09:43
#6

så  sorgligt,men han kanske  förstod  hur  mycket  du älskade honom

Annons:
SimsBrooke
2010-02-23 20:22
#7

Hur gamla är barnen? Jag får beklaga sorgen =( Måste göra ont..

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ceciliaolucifer
2010-02-23 22:16
#8

Kan inte ni som undrar om barnen pma istället?
Det här är en tråd då hon söker tröst eftersom hon går igenom en svår tid.

Mvh/Cecilia

datakvinnan35
2015-08-07 17:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

hej du går vända dig till din kommun och förklara din sitvration och att du orkar inte av detta själv. sorg är en stor smärta men man kan be om hjälp om man inte klarar av det själv från jenny

Upp till toppen
Annons: