Annons:
Etiketttänd-ett-ljus-för-nära-och-kära
Läst 1810 ggr
[Mia-Li]
2014-01-31 17:39

2½ år av saknad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min pappa innan han blev sjuk.
Med sin lilla nyköpta valp i famnen.

Nu har det gått 2½ år av saknad och jag tror inte jag har fattat än att han är borta.

Älskar och saknar dej pappa.

❤️

Annons:
kulanturbo
2014-02-02 16:56
#1

Så fina de är! Jag tror aldrig saknaden försvinner. Mitt är 11 veckor sedan i dag kl 15. Sedan mamma lämnade oss

[Mia-Li]
2014-02-02 17:12
#2

#1 Ja de är fina.

Nej..saknaden kommer alltid finnas.
Tycker synd om dej som nyss förlorat din mamma. ❤️

kulanturbo
2014-02-02 19:13
#3

Du är så snäll Mia. Ja det är sk… jobbigt. Hoppas man snart blir lite mer normal i huvudet. Det är nästan det ända jag tänker på. Hur lång tid tog det för dig? Man kommer väl aldrig över det, men när börjar man bli så man funkar igen? Jag har fått en psykolog men än har det inte hjälpt.

[Mia-Li]
2014-02-02 19:17
#4

Kära vän.❤️

Jag blir inte normal. Har aldrig vart. *skojar*😉

Jag har inte gått hos psykolog eller nåt sånt alls. Bearbetat det själv i huvudet.
Tror inte jag slutat tänka än men jag är expert på att skjuta undan tankarna när de blir för jobbiga.
Det är så olika hur långt tid det tar. Så individuellt. Men jag hoppas att din psykolog kommer att hjälpa dej längre fram. Det kanske tar lite tid?

🌺

kulanturbo
2014-02-02 19:23
#5

Nej jag har Heller aldrig varit normal precis… Skulle också vilja skjuta väck tankarna. Värst är det när jag lagt mig. Kan vara så trött att jag nästan somnar vid två men så fort jag lägger mig kommer de tillbaka

[Mia-Li]
2014-02-02 19:26
#6

Känner igen det där. Igår hade jag jättesvårt för att somna. Tänkte hela tiden på pappas sista dagar i sin säng hemma med oss.
Samtidigt så är det nog inte så bra heller att skjuta bort tankarna för ofta. Men jag gör det för att det gör för ont att tänka på.
Men det kanske är så som jag bearbetar min sorg på. 🤔
🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: