Annons:
Etikettsorg
Läst 1493 ggr
Molekylflickan
9/29/14, 8:05 PM

Vila i frid

Det gör så ont. I hjärtat, i hela kroppen. Eller typ ingenstans, smärtan är alldeles outhärdlig och den sitter på en plats jag inte känner till. Vill bara vråla rätt ut, världen är så orättvis. Ändå går jag bara runt och snyftar så där outhärdligt och jobbigt. Det gör så ont i hjärtat att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag gråter över hur orättvis världen är. Det är så hemskt och dumt och otursmässigt att det blir så tragiskt, så jag står inte ut. Det hjälper inte kattungen att jag sitter och gråter och snyftar. Hon kan antagligen inte höra vad jag mumlar, samma bönfallande ord hela tiden. Hon får inte ge upp, hon har så mycket att kämpa för. Det verkar tyvärr som att det är kört. Det är så hemskt, lilla kattungen, en av 4, nu blir de 3. Jag vågar inte hoppas på att hon klarar sig. Trots att vi gjort vad vi kunnat kommer hon troligen avlivas nu. Det finns inget att göra. Hon ska inte behöva lida. Men gud så ont det gör. Så orättvis världen kan vara. Det känns overkligt. Det hände så snabbt. Det är outhärdligt. Ååårgh, gud. Orkar inte. Känner mig så hopplös. Kommer sakna henne så sjukt mycket. Får aldrig glömma henne. Vad har hon gjort för att förtjäna detta?! Ena sekunden… bara… Nej. Vill bara skriva av mig. Blir säkert bara mer uppriven, men i alla fall. Jag hoppas att hon har en liten chans. Fast jag vet ju det, har varit igenom det förut. Världen är inte så generös.

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Annons:
Denhemligatjejen
3/8/15, 4:43 PM
#1

❤️

Molekylflickan
3/8/15, 8:38 PM
#2

#1 Tack

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Upp till toppen
Annons: