Annons:
Etikettkärlek
Läst 1667 ggr
Dimond_girl
3/11/16, 9:35 PM

Vill ha honom tillbaka!

För ett tag sedan började jag dejta en kille som är 6 år äldre en mig. Han är 23 och jag är 17. Till en början var jag tveksam på om han verkligen var min typ, men desto mer jag träffade honom, ju mera växte mina känslor för honom och det dröjde länge innan vi  hade sex(eftersom det är då jag lägger min tillit till personen). Men efter det har saker bara gått utför ännu mer en tidigare. Vi bråkade över åldern och om vi någonsin skulle kunna bli något. Vi sågs mera sällan eftersom han bytte till skift. I slutändan fick vi båda nog. Jag blev trött på att när vi väl sågs var det på kvällarna och att vi bara knullade. Han tyckte att vi inte fungerade och att all hans tid gick till en tjej som var själv destruktiv vilket han tog ett stort ansvar för. Trots detta vill jag ha tillbaka honom, jag känner mig ensam utan honom och jag saknar våra stunder tillsammans..,💔har försökt prata med honom. Och han saknar och tänker på mig säger han. Men tycker ändå detta var ett bra beslut. Ska jag försöka få honom att träffa mig och borde jag berätta  att jag vill ge det ännu en chans eller är det helt meningslöst? behöver råd till denna situation och inte bara från mina närmaste vänner eller familj.

Annons:
Aleya
3/11/16, 9:48 PM
#1

Han låter inte som en hälsosam människa. Jag skulle lägga han på hyllan. Om än det känns hemskt så är det nog till din fördel. Om än du inte ser det nu.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: