Annons:
Etikettrelationer
Läst 2105 ggr
[Golgadoth]
1/11/10, 4:26 PM

Min pappa

Jag har aldrig haft någon kontakt med min pappa, så han har aldrig riktigt funnits där för mig som en pappa, har alltid haft någon som är vuxen som lätt har "ersatt" honom.

Men visst önskar jag ibland att jag hade haft en pappa som alla andra normala personer. Även om det finns en del som är som jag. :P

Men, jag letade lite efter honom, på Facebook, eniro, hitta.se, birthday.se, och flera sidor. Men jag kan inte hitta honom någonstans?

Jag vet vad han heter, hela namnet, i vilket land och stad han bor i, och när han är född.

Men ändå kan jag inte hitta honom.

Vet någon hur man kan hitta personer lätt?

Annons:
Axna
1/11/10, 8:35 PM
#1

Jag kan hjälpa dig eller rättare sagt, jag tror min mamma kan hjälpa dig… Hon har släktforskat i över 20 år och hon vet hur man hittar folk.

Om du vill så kan du maila dina uppgifter om din pappa till mig på: amandasforaldrar@yahoo.se och så ska jag be min mamma leta upp honom åt dig. Eller så kan jag be min mamma skriva ett maill till dig där hon kan ge dig råd och tips hur man hittar folk… :)

Mvh/ Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

madame-butterfly
1/12/10, 4:56 PM
#2

Jag skulle tipsa om att ringa skatteverket. Ifall han inte har skyddade uppgifter så får du hans kontaktuppgifter där.

movingon
1/15/10, 11:53 PM
#3

ratsit.se är en bra sida om man vill kolla efter någon.

[Golgadoth]
1/16/10, 2:24 PM
#4

Tack alla för tipsen, men jag vill ju helst inte lämna ut personliga uppgifter om honom till personer jag inte känner, inget illa menat!

#3 går inte att hitta honom där.. så han kanske har flyttat utomlands ;p

movingon
1/16/10, 3:28 PM
#5

Förlåt att jag säger detta, men är du säker på att han fortfarande lever?

[Golgadoth]
1/16/10, 3:32 PM
#6

#5 Det är lugnt. Jag har ingen aning faktiskt. Men han är ju inte äldre än 45, och vad jag vet så har han inga sjukdomar så. :p

Annons:
movingon
1/16/10, 3:35 PM
#7

Ring skattemyndigheten. Dom vet med säkerthet. Dom kan svara också om han har skyddade uppgifter. Men jag tror att det är dom enda som sitter inne med svaret

[Golgadoth]
1/16/10, 3:38 PM
#8

#7 Jo, men om han inte bor i Sverige så blir det väl inte så lätt..?

movingon
1/16/10, 5:35 PM
#9

men det borde finnas information att han har flyttat utomlands.

Upp till toppen
Annons: