Annons:
Etikettsjukdom
Läst 1782 ggr
KadjaNina
10/16/09, 6:36 PM

Sörjer över en ej bortgången mamma :(

Mamma fick fyra hjärnblödningar under juni-augusti. Hon har stora hjärnskador som gör att hon inte kan prata, gå, inte kan minnas nya saker (hon tappade närminnet). Skadorna är stora och hon blir helt enkelt aldrig sig själv.

Jag har levt i en dröm i flera månader och trott att mamma kommer bli som förut. Men igår insåg jag att hon aldrig kommer bli det. Min "gamla" mamma är död för mig och det gör så ont. Gråter Mamma som är på lassa är en helt annan person. Det sista jag gjorde mot henne var att vara dum (innan hon blev sjuk).

Har gråtit i massor sen igår. Jag önskar hon kunde komma tillbaka. Att man kommer hem från skolan och där sitter hon och är fullt frisk. Jag hade varit så lycklig! Jag saknar hennes kramar, stöd, tjat, skratt. Allt!

Mamma på lassa tittar inte ens på en, pratar inte. Jag vet att hon inte är död på riktigt, men hennes gamla jag är borta föralltid. Snart börjar jag gråta igen Gråter

Annons:
Axna
10/16/09, 7:17 PM
#1

Många kramar till dig!!

/Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

xinluo
10/16/09, 11:30 PM
#2

Kramar om Dig.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

KadjaNina
10/17/09, 1:30 PM
#3

Tack! Har gråtit hur mycket som helst nu ihelg. Jag bryter ihop hela tiden. Men det är ju bättre än att jag stänger inne allting.

xinluo
10/17/09, 2:07 PM
#4

Ja kära du att gråta och skrika ut sin förtvivlan är helt normalt i den situation du befinner dig i. Tänk på att varje liten tår som trillar ner på din kind förvandlas till en vacker pärla.

Kramar om dig

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

KadjaNina
11/14/09, 1:27 AM
#5

Jag var med på nyheterna igår och efter att jag intervjuades tänkte jag ringa mamma. Men det går inte :( Det är så tungt när det kommer till saker jag vet att hon hade gillat, velat se osv. Hon hade varit så stolt över mig.

Kitty41
11/16/09, 4:22 PM
#6

Åh :( vill inte skriva "jag vet hur du känner" för det kan man aldrig göra. jag vill inte veta hur det skulle vara om det hände min mamma, usch… förlorade dock min farmor för ca 2 månader sedan i en hjärnblödning :(

Massor med kramar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: