Annons:
Etikettkärlek
Läst 2384 ggr
snurro89
2009-09-04 22:16

Det blir aldrig vi.

Önskar det kunde vara du och jag, Mot världen mot alla odds att det kunde vara du och jag, du och jag mot världen för du är verkligen vacker jag vet att jag inte har sagt det ännu, Jag har inte vågat, Du är för vacker, och jag vill inte bli sårad, eftersom jag vet att du säkert dömmer mig efter utsidan, Men i mina tankar, går vi hand i hand, Ligger på en strand tittar på solnedgången, Eller ligger en ljummen sommarkväll och tittar på stjärnorna, Vi bildar en familj, Vi blir gammla, Men jag väcker mig ut drömmen, och jag vet att det aldrig blir du och jag, Du är kär I nathalie, jag är glad att du blir lycklig, men du är omedvetandes om att du gör mig olycklig Vet du ens att jag finns där? Jag har börjat undra…

Annons:
Tisdag
2009-09-12 03:02
#1

Någon där ute kanske sitter och tänker samma sak om dig, har du tänkt på det… Titta dig runt omkring kanske är det någon som önskar att du såg honom.

Glad

Axna
2009-09-13 21:59
#2

Bra sagt, #1! ;)

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

RabbitLower
2009-10-24 13:04
#3

jag vet kärlek är BARA SKIT:'(

Axna
2009-10-26 09:54
#4

Inte om man hittar den rätte/rätta!

/Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

valbal
2011-11-16 04:11
#5

men ibland är det sant kärlek är skit!! speciellt om personen hela tiden säger till dig jag älskar dig och inte henne -.- och sen får man reda på att det inte är sant…Gråter

Upp till toppen
Annons: