Annons:
Etikettmedia
Läst 2281 ggr
mallanz
2009-06-26 06:09

RIP Michael Jackson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är helt ofattbart. Michael Jackson är död.

Jag tänkte att vi kunde tala om sorgen i denna tråd och ni får gärna länka om ni bloggat om det.

Världen gråter. Vila i frid Michael.

Jag har skrivit några rader i min blogg:
http://siscrazy.blogg.se/2009/june/rip-michael-jackson.html

    xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

    Annons:
    Tatsja
    2009-06-26 10:28
    #1

    Det är verkligen sorgligt. Frågan är vad som händer med barnen. Två har samma mamma, men den yngste har en surrogatmamma.

    Bästa låten i min åsikt, är Thriller.

    Sörjer honom. Kungen av pop

    Väl mött, Tatsja

    Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

    [Norum]
    2009-06-26 12:15
    #2

    En orolig själ har fått lugn nu…

    sighni
    2009-06-26 13:20
    #3

    Han personifierade verkligen kändisskapets baksida. Hoppas han får frid nu.

    madame-butterfly
    2009-06-26 22:01
    #4

    Ja det är helt ofattbart att Michael Jackson är död.

    Ja det är förståss alltid helt ofattbart när någon dör.

    Jag känner mig faktiskt rätt chockad och ledsen för att Michael Jackson har gått bort. Vilket jag tycker är lite konstigt för jag har tilräckligt med sorg i mitt egna riktiga liv….

    Igårkväll/natt skulle jag bara kolla lite på TextTV så läser jag Michael Jackson är död.

    VA??!! Tänker jag. Han kan väl inte vara död. Och det är inte första gången jag får en chock vid TextTV att någon känd person har gått bort. Usch.

    Michael Jackson har väl aldrig varit någon av mina riktigt stora idoler, men jag tycker han har en massa bra låtar… så när jag tänker på det, kanske skulle jag kunna påstå att han är en av mina idoler. Och hans musik har alltid funnits där på något sätt… Nu var det var ett tag sen jag lyssnade på hans musik, men idag har det blivit en hel del…

    Ofattbart ja. och jag tänker på hans tre barn, usch… jag tycker så synd om dem och är så ledsen för deras skull. Jag såg en video där en av Michaels bröder berättade de tragiska nyhterna, det var sorgligt att se. och han bad media att lämna dem i fred medan de sörjer. Hoppas verkligen att media respekterar det!

    Alla fans över hela världen som sörjer… Och är chockade. Och alla kommentarer på Michael Jackson videos youtube.com … Det är så sorgligt.

    R.I.P Michael Jackson. You and your music will be remembered forever. My thoughts goes to your family.

    Musse-Pigg
    2009-08-23 01:06
    #5

    Det mest underbara personen som levt på jorden har lämnat oss Gråter

    Tatsja
    2009-08-24 10:38
    #6

    Vilka rykten det går om hans död. Överdos själv, läkaren gav honom spruta, läkaren gav spruta till annan person som gav Jackson den och så vidare. Undrar om de kommer underfund med vem som är boven.

    Verkar som läkaren försöker mörka sin egen insats och skylla ifrån sig allt ansvar.

    Väl mött, Tatsja

    Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

    Annons:
    Axna
    2009-08-24 13:47
    #7

    Jag tror inte att dem aldrig kommer underfund med vem som ligger bakom Jacksons död!

    Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

    Tatsja
    2009-08-25 10:28
    #8

    #7 Håller med dig. De skyller på varandra. Tycker synd om hans barn som hamnar mitt emellan detta och får läsa om det i tidningarna.

    Väl mött, Tatsja

    Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

    Axna
    2009-08-25 14:00
    #9

    Det går till och med rykten att Jackson inte är död… Jag lider med hans barn. Dem har det inte lätt och kommer nog få det svårt i livet på grund av Jacksons storhet. Jag hoppas att Familjen kan skydda dem ifrån allt och alla….

    Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

    Tatsja
    2009-08-26 09:29
    #10

    Att en kändis inte är död, går det jämt rykten om. Ta Elvis till exempel, John Lennon, John F Kennedy. Med mera. De lever enligt vissa rykten.

    Väl mött, Tatsja

    Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

    Lole
    2009-08-28 23:36
    #11

    RIP Micheal Jackson

    Upp till toppen
    Annons: