Annons:
Etikettsjukdom
Läst 2342 ggr
KadjaNina
6/1/09, 6:12 PM

Min mamma måste bli bra!

Min älskade mamma opereras just nu. Jag vaknade av att min syster ringde och sa att hon fått en hjärnblödning. Jag hann inte träffa henne innan de åkte till sjukhuset i Umeå. Men jag åker dit imorgon. Jag är så orolig. Det är ungefär en timma kvar av operationen. Jag orkar inte med det här. :(

Jag vill att hon kommer hem och mår bra. Det här kan bara inte hända min käraste mamma. Hon som alltid är så stark. Hon hade nyss flyttat till ett nytt hus och hon stormtrivdes av att bo där. Har inte sett henne så lycklig på länge.

Hon kommer inte bli helt bra förrän på ungefär ett och ett halvt år och hon kmr nog först hem på ett par veckor.

Jag ska aldrig mer vara respektlös mot henne. Hon ringde mig igår kväll. Jag var sur och otrevlig mot henne. Hon sa att hon älskade mig, jag sa "jojo, hejdå" och la på. Jag har sån ångest över det.

Jag älskar dig, mamma! Sälla bli bra igen..

Annons:
[Norum]
6/2/09, 12:20 AM
#1

Du ska inte ha dåligt samvete! Alla som älskar varandra bråkar ibland, det hör till. Om inte kärleken fanns där, skulle ni inte bråka, eller hur? För då skulle ni inte bry er.. Jag kan lova att hon vet att du älskar henne tillbaka!

Hoppas att hon får komma hem fort.. Inte kul alls att ligga på sjukhus. Det finns många som har haft hjärnblödning och blivit fullt friska så ta inte ut nåt elände i förskott.

Umeå sjukhus är bland de bästa sjukhusen i landet så jag tror nog att dom fixar detta. I norgon får du träffa henne igen och då ska du se att du får ny energi igen. Det brukar kännas bättre när man väl träffas.. Jag ska hålla en tumme för er båda!

[kalelo]
6/6/09, 10:23 AM
#2

Hur gick besöket hos din mamma på sjukhuset?

Du behöver inte känna dig skyldig eller ha dåligt samvete, DIN MAMMA ÄLSKAR DIG VÄLDIGT MYCKET, oavsett vad du tänker eller känner i detta ögonblick. Bara att de känslorna infinner sig hos dig visar att du älskar henne väldigt väldigt mycket.

Ibland är man sur på varandra, bl a pga att man älskar varandra. omedvetet, och ibland medvetet är man "sur" på en människa bara för att göra ett budskap tydligt utan ord.

Jag förstår delvis din känsla. Min bror var sur på mig sista gången vi träffades, men några dagar innan hade han sagt att han älskar mig vilket han gör… gjorde… väldigt väldigt sällan.

Upp till toppen
Annons: