Annons:
Etikettsjukdom
Läst 1687 ggr
mammagranbacken
3/8/09, 12:39 PM

Jag är glad att mor

Få se sina barn bli sjuka det är så svårt för oss att inte kan göra så mtcket men bara finas till för varandra. jag älskar mina syskon så mycket vi holer alltid ihop även att vi är 12st jag är så räd att dom man älskar sa dö tycker att det räker med allt skit vi har haft dom sista åren vet inte om man orkar hur mycket som helst. Livet är bra konstigt. Kram mia

Annons:
Alexej
3/8/09, 4:23 PM
#1

Dag och natt. Sommar och vinter. Liv och död. Allting går över nångång. Det gäller att njuta av det man har nu!

Kram

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Red-Lady
3/12/09, 10:44 AM
#2

Jag för stå dig . Mammagranbacken.

Det har varit mycket nu dom tre sista åren. Hur gymt livert ännu är så måste vi ändå leva vidare. Vi får tänka på alla dom som behöver oss. Men vi får inte glöma oss själva. Vi har fåra barn som behöver oss med. Och att vi alltid ställer upp för våra syskon. Det var ju mammas sista ord till oss att vi skulle vara rädda om varandra. Du min lilla syster du måste tänka också lite på dig själv och dina goa pojkar. Ha det gott vi hörs det vet du. Vi ringer varandra varje dag Jag älskar dig så mycket. Ha det gott vi hörs.

siberlina
3/14/09, 8:14 PM
#3

ni är  12 syskon som   behöver varandra  ,mama  gran backen

mammagranbacken
3/16/09, 7:37 PM
#4

Tack för att ni bry er ni är så goda och rara. Det går upp och ner för mig vet inte va man ska ta sigtll jag tråde inte attt man skulle bli änka i 35årsålder det är så svårt att vara glad alltid när man bara vill gå under jord. tack för ni fins kram mia

siberlina
3/16/09, 10:10 PM
#5

jag  tycker  verkligen synd om dig  mamma  granbacken,men jag  har en känsla  av att  du  kommer  hitta  en ny stor kärlek…

mammagranbacken
3/17/09, 9:01 PM
#6

Det tror ja inte en sådan man som lars fins inte han va min vän kopis jobbakopis min ryggrad så mycket kärlek som han gav mig det kan man aldrig få en gång till jag har två underbara barn som är en kopia av sin far jag hoppas att vi får barnbarn så ja kan få låna i bland jag har många väner så ja få vara glad för det tack mia

Annons:
Upp till toppen
Annons: