Annons:
Etikettmedia
Läst 1786 ggr
mammagranbacken
2/23/09, 8:50 PM

hoppas ni alla

Hoppas ni alla har en bra kväll. kram mia

Annons:
[Norum]
2/23/09, 9:00 PM
#1

Min kväll är faktiskt rätt så bra. Glad

Gubben jobbar kväll och kommer hem ca 21.. Tittar på valpbilderna från uppfödaren och längtar mig 3 veckor fram. Då får vi hämta Lillen.:)

Kaffemuggen är full, katterna sover för en gångs skull och till och med blåsten har gett med sig.

Så jag sitter här och myspyser, trött och lite småsugen på nåt gott. Kanske en likör till kaffet?? Flört

mammagranbacken
2/23/09, 9:05 PM
#2

Det är du värd kram mia

[Norum]
2/23/09, 9:07 PM
#3

Det är väl alla värda? Flört

Att ta en stund för sig själv, lyssna på tysnaden och bara finnas till… det är nåt vi alla behöver.

elize-l
2/23/09, 9:20 PM
#4

Du har det för bra du Skruttis. Jag kan sakna att få vara själv ibland. Hemma är det folk som förväntar sig saker av mig och naturligtvis likaså på jobbet. Dom enda ensamma stunder jag har är i bilen. Tur jag har nästan 5 mil dit =)

Sen finns ju dom människor som alltid är ensamma och mår jättedåligt för det. Hmm lagom är bäst som vanligt =)

[Norum]
2/23/09, 9:28 PM
#5

Äsch, någonstans kan du alltid krypa undan i 5 minuter..
Prioritera, kvinna! Flört

Släng ut gubben och ungarna, säg åt dom att skotta snö. Det är en populär syssla så här mitt i vintern.. Tungan ute

elize-l
2/23/09, 9:33 PM
#6

Hahaha just det ja. När jag skottade snö i söndags fick jag vara själv =)

Annons:
[Norum]
2/23/09, 9:35 PM
#7

Du ser! Allting går.. Glad

elize-l
2/23/09, 9:39 PM
#8

Skulle vilja ha ett eget krypin som ser likadant ut när jag kommer hem som jag lämnar det. =)

[Norum]
2/23/09, 9:41 PM
#9

Vad kostar en skillsmässa i dagens penningvärde..?Oskyldig

Lilacbower
2/23/09, 9:49 PM
#10

Har haft en lång stund med ungarna vid köksbordet och bara pratat och lyssnat…..är glad jag inte är tonåring!!!!! Men mysigt var det!

Ensam - men stark!

elize-l
2/23/09, 9:50 PM
#11

Tror den kostar runt 1500 kr =)

[Norum]
2/23/09, 9:50 PM
#12

Ja, fy vad skönt att den tiden är förbi! *ryser* Är så nöjd med att bli gammal och grå så.. :-)

Lilacbower
2/23/09, 9:51 PM
#13

Bäst att passa på att njuta lite av dom för snart är de utflugna, de små liven!

Ensam - men stark!

Annons:
[kalelo]
2/23/09, 10:28 PM
#14

Jag mår faktiskt rätt så kast ikväll, deppig och ledsen. Har problem att sätta bild eller ord på det också.

Var på valputställning igår, och det var en del som gick fel för mig som jag reagerar på, men mamma reagerade på att jag reagerade på annat än vad det egentligen var… ska prata om det med min terapeut nästa gång.

Har varit trött hela dagen och deppig, bortkopplad på nått vis så de vanliga tankarna knappt går ut genom fingrarna på tangentbordet ens till 30% och det ta väldigt lång tid att skriva jämfört med annars.

#4 Helt ensamma… jag, mig i ett nötskal just nu.Jag och mina två tamråttor och valpen Love på dagarna(är dagmatte när mamma jobbar). Ensam trots att jag inte vill, men har inte hittat något forum IRL som jag kan ta mig till.

Lilacbower
2/23/09, 10:30 PM
#15

Låter inget roligt! Hoppas du får hjälp!

kramar från mig

Ensam - men stark!

[kalelo]
2/23/09, 10:53 PM
#16

Hjälpen har precis börjat komma, efter 6år. Allt tar fart så fort man får godman, speciellt för mig som har en som kan mycket inom mina områden av både erfarenhet och utbildning. ALla har ju tyvärr inte samma tur.

Lilacbower
2/23/09, 10:55 PM
#17

Men vad bra! Då är du i goda händer.

Ensam - men stark!

Upp till toppen
Annons: