Annons:
Etikettom-sajten-om-ifokus
Läst 3384 ggr
[Norum]
2009-02-05 23:10

Om gruppen Oss Emellan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är detta för grupp?
Jo, i denna grupp kan man skriva lite mer privat utan att oroa sig för att alla på internett kan läsa det man har skrivit. Man kan alltså inte googla och på så vis hitta innehållet, som du har skrivit i gruppen.

Vad är meningen med denna gruppen?
Jo, att man ska kunna prata mer, utan "att hela världen behöver veta allt". Att där ska finnas utrymme att kunna prata mer privat och i en mer sluten grupp. Man blir inte lika uthängd för alla i värden och internet med sina känslor i en mindre grupp, än om alla kan läsa det och söka på ord på googel som ger resultat på vad just du har skrivit… som för dig kan vara väldigt känsligt.

Varför kan jag inte se gruppen i menyn till vänster?
Denna gruppen är dold, dvs att man ser inte den där förren man är medlem i gruppen.

Hur blir jag medlem i gruppen?
Medlem i gruppen blir du genom att skicka ett PM till Skruttis eller Axna, så ordnar de så att du får tillgång till gruppen.

Vad finns det för regler i gruppen?
I gruppen gäller samma regler som i de andra grupperna, förrutom att i denna gruppen får man ha extra stor respekt för individen som skriver. Så att man inte lägger ut dennes text utan dennes medgivande någonannan stans, eller pratar om det med andra om man råkar vara en människa i dennes närhet.

Tack Kalelo, för den bra texten! :-)

  • Redigerat 2021-01-13 14:26 av Niklas
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
pling71
2009-10-27 15:35
#2
AnnaLindvallOlsson
2010-03-23 23:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vill bara tipsa om min bok, Cancerkarusellen som handlar om att vara anhörig. Jag förlorade min man för snart två år sedan i cancer. Jag är bara 32 år gammal och vi har en idag 4 årig dotter. Det livet vi levde var ett tufft liv och jag kom ständigt i andra hand. Jag blev en informtaionskanal för min man. Att vara anhörig är inte lätt.

Läs gärna min bok - Cancercarusellen av Anna Lindvall Olsson.

Går att beställa på adlibris,bokus, bokia eller maila mig direkt på ordtextmening@live.se

Upp till toppen
Annons: