Annons:
Etikettkärlek
Läst 2396 ggr
cowboys
12/26/11, 9:30 PM

vill bara dö

jag vet inte om det här är rätt ifokus-sajt, men kände att den passade in med tanke på att jag mår skit och min kropp bevisar bara det.

jag var hemma hos min pojkvän och han åkte för att hämta en kompis i en annan stad och sen skickade han ett sms och sa att det skulle bli problem om jag var där när de kom tillbaka men han sa inte vad för problem och det ville jag ju såklart ha svar på. min första tanke var att det skulle vara en annan tjej med som han träffat i smyg eller vad man ska säga.

jag åkte ialla fall därifrån och sen sa han att han inte ville prata nå mer ikväll och sen skickade han ett sms och skrev att han inte längre var kär i mig, men att han fortfarande älskar mig.

jag ringde upp honom och han känner alltså ingenting för mig längre trots att vi haft det jättebra ända sen vi vart tillsammans i mars.

han sa att det inte var någon annan tjej och att han vill att det ska bli bra igen eller att vi ska fortsätta umgås som vanligt. hans syster och jag är bästa vänner och jag har i princip bott hemma hos dem de senaste året så jag känner att jag skulle dö om han skulle ha en annan tjej där när jag är där.

han skulle tänka på om det finns någonting som kunde göra att han kan känna likadant igen.

hur kan vi göra för att det ska funmgera igen? han är den enda personen jag litar på till 100% och vi har varit bästa vänner i två år.

jag vet att jag inte kommer klara av det här om det inte fungerar mellan oss igen. innan vi vart tillsammans var jag självmordsbenägen och det var han som gjorde att jag inte tog livet av mig.

jag räknar tre, fyra, fem ljug för mig, ja ljug för mig

Annons:
[Tovab]
2/9/12, 7:53 PM
#1

Vad jobbigt.. :/

Vet inte vad jag ska skriva, har inte varit i den situationen själv då jag inte låter folk komma nära inpå.

Upp till toppen
Annons: