Annons:
Etikettmedia
Läst 2365 ggr
JenniferFahlander
2012-04-29 02:26

Natten till 18 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Natten till den 18 oktober tog min morbror livet av sej

jag vill bara säga hur mycket jag älskar dej peter! <3

han har alltid ställt upp för mej!

o hjälpt mej att må bra!

Peter hade en svår uppväxt, hans far var Alkoholist och det är han fortfarande idag.

Peter hade en reautismisk sjukdom som gjorde att han hade ont i alla leder i kroppen, Han fick medicin som inte hjälpte och därför började han med droger för det var smärtstillande.

han har pratat i flera år hur hans begravning skulle vara o att han ville bli krimerad o att han skulle dö tidigt.

Han jobbade som stensättare vilket inte var bra för hans leder och läkaren hade sagt till honom att fortsätter han så kommer han hamna i rullstol innom kort, och han var förtvivlad och sa att han ville inte sluta på jobbet för han älskade det så mycket, O han visste att han skulle hamna i rullstol även om han slutade på jobbet o han sa " Jag vill inte att mina barn ska se mej sitta i rullstol och jag vill heller inte vara en sådan pappa som inte kan hitta på massa roliga saker med mina barn"

Peter älskade att meka med bilar, han älskade sina barn och gjorde vad som helst för dom.

så kom Peter hem till Bella x tjejen o hela ansiktet var förstört så Bella fick ta hand om honom.

Peter drack väldigt mycket i slutet och han var "Alltid" den som var vaken längst på alla fester. men månaden innan han tog livet av sej så va han hos min styvfar som fyllde år, dom va bästa vänner sen dom va små o de jobbade ihop tidigare,

då va Peter där och han gick o lade sej vid 00.00, så sa han till Jimmy, Min styvfar, "jag mår inge bra jag går och lägger mej,.

gör det säger Jimmy, Men ska du inte ha med dej dom här? Så höll han upp ett par solglasögon som va peters som peter verkligen älskade, då sa Peter nej låt dom ligga kvar du kommer behöva dom senare,

Jaha sa Jimmy och lät dom ligga kvar, Dagen efter var peter borta när Jimmy vaknade. "ja tror att Peter visste att han snart skulle ge upp o därför lät solbrillorna vara kvar"

sen va Peter hemma till mej och hälsade på o skulle hjälpa mej lite i lägenheten för att jag precis hade flyttat in. sen när han skulle gå så sa han.. "hade bra nu Jennifer" Och så gav han mej en kram.. vadå ha de bra? de hade han inte sagt till mej tidigare!

dom 3 sista dagarna umgicks peter med sin familj vilket han aldrig brukade göra, Dom skrattade o hade de mysigt.

den 17 oktober körde Bella Peter till stan för att han skulle köpa 8 stark öl som dom skulle ha på jobbet den 18 oktober för dom skulle få besök från några tyskar, så körde bella peter till jobbet på kvällen den 17 oktober eftersom peter hade blivit av med körkortet månaden innan.

när Bella lämnade peter så sa han hej då sen ringde han efter ca 30 minuter när Bella och barna hade kommit hem, så sa han,

ja ville bara säga hur mycket jag älskar er och jag kommer aldrig glömma er, sen sa han samma sak till barna, o sen lade dom på. sen ringde han 2 gånger till och sa samma sak igen.

Han sa att han skulle ringa en fjärde gång vilket han aldrig gjorde.

Den efter när chefen skulle knacka på husvagnen som stod inne i verkstaden på jobbet så va inte Peter där.

Peter bodde i husvagnen.

Chefen gick in i verkstaden och där hängde han.. Min älskade Peter har lämnat oss.

När Bella skulle åka och hämta alla grejer som blev klar i husvagnen så va allt som vanligt, mobilen låg på de låg lappar på bordet där det stod nått om "föräldrar som dricker o knarkar"

o så stod det 2 5 liter dunkar "tomma" som de hade vart sprit i som peter hade druckit upp sen de 8 ölen som dom skulle ha,

Nu efteråt har jag börjat känna närvaro, ibland känns det som att någon rör vid mej.

En natt när ja låg o sov så hade ja nästan somnat så hörde ja Peters röst, "Jag är inte borta"

Va? Tänkte ja vadå inte borta så hörde ja samma sak igen.

Ja älskar dej så mycket så du anar inte.

Vila ifred Peter

<3 1979 09 21 - 2011 10 18 <3

Här är bild på Peter och hans döttrar! <3 Älskar dej Peter! <3

Annons:
emmaaaaa
2012-05-11 07:50
#1

Åh :( Vila i frid

Be kind, allways  

Upp till toppen
Annons: