Annons:
Etikettrelationer
Läst 1987 ggr
Ears
2012-10-08 22:49

Separationsångest?

Jag är en femton år gammal tjej och jag har alltid varit ganska känslig när det gäller att vara ifrån någon även om det bara gäller några få dagar. Jag har en pojkvän som bor ganska långt ifrån mig, det tar runt två timmar med tåg. Därför kan vi inte ses så ofta, men vi försöker ses iallafall en gång i månaden. Ingen av oss har problem med att vi inte kan träffas varje dag för när vi väl ses är allt perfekt.

Men en sak som är lite tråkigt och väldigt jobbigt är för mig att jag får sådan ångest när jag eller han ska hem. Vi brukar vara tillsammans under en hel helg, åka hem på söndagkväll. På natten till söndagen har jag ofta svårt att sova och är gråtfärdig av tanken att imorgon är den underbara helgen över och vi kan inte ses på några veckor igen.

På själva söndagen någon timme innan kan jag börja gråta och det gör honom lite ledsen också, det finns ju inget han kan göra åt det, han vill verkligen inte att jag ska vara ledsen över det. När vi väl är på tågstationen har jag jättesvårt för att sluta kramas och sånt, jag vill helst bara lägga mig på marken och storgråta.

Första natten utan honom är hemsk och hur tom som helst.. Jag tycker detta är jättejobbigt, men jag älskar honom ju så mycket! Jag trodde inte det gick att älska någon så hemskt mycket.

Vet någon något som kan hjälpa eller något speciellt sätt jag kan tänka på som gör mig gladare? Jag skulle vara jätte tacksam!!

Annons:
fitnessdea
2012-11-04 11:49
#1

Gör det du älskar mest o må bäst.

Det finns en mening med allt som händer o sker i våra kära små liv.

Sköt om dig o ha det bäst.

Tack.

Kram fitnessdea som vet att efter regn kommer solsken.

Upp till toppen
Annons: