Annons:
Etikettkärlek
Läst 1348 ggr
twoodblue
7/9/13, 7:12 AM

Smärta!!!

Jag älskar dig, jag gör verkligen det, varför får jag inte vara med dig? Gud finns kanske inte, för jag får inget svar på mina böner! Smärta i min själ och mitt hjärta! Låt mig få dö, för jag vill inte känna denna smärta!

Beautiful Dreams…

Annons:
alvaegrymm
7/17/13, 11:38 PM
#1

:(, hang in there!☀️

* ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥                                                                      

   ♫H Ä L S N I N G A R♫ ♡A L V A  &  K A N I N E R N A♡                                                                          * ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥  

twoodblue
7/17/13, 11:53 PM
#2

Tack snälla! Fast nu har jag gett upp, fick ett sammanbrott då min käraste ignorera och blockera mig. Jag hyperventilerade, slog sönder min laptop samt min hand. Det som återstår är en tomhet i mitt hjärta. Med detta sagt, värsta dagen i mitt liv, ett under att jag inte fick större blackout och skadade mig mer!

Beautiful Dreams…

alvaegrymm
7/18/13, 12:05 AM
#3

min pappa sa något till mej när jag var väldigt insabil förut, "kännslor kan inte döda dig".

de kan svida, och bitas, och tortera dej lite, men de kan inte döda dig,

Ta kontroll över känslorna, låt de inte ta över dig. Det är hemskt att må som du gör, men allt går över, precis allt! du måste tro på dej själv, du är en stark person, kämpa på!😉

* ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥                                                                      

   ♫H Ä L S N I N G A R♫ ♡A L V A  &  K A N I N E R N A♡                                                                          * ♥`•.¸¸.•´´•:*´¨`*:•.••.¸¸. ´´¯`•♥  

[JollyJustin]
7/19/13, 8:47 AM
#4

#3 har rätt.

Jag har ungefär känt så.

Men det gick över.

När du blir äldre o mår bra kommer du ångra dina självmorstankar!

Lita på mig, jag lovar❤️

Hyperkram🤗

Upp till toppen
Annons: