Annons:
Etiketthär-kan-du-få-hjälp
Läst 1172 ggr
jela96
12/6/13, 9:12 PM

Snälla hjälp...

Hej 

Jag är 17 år och min kille är 18, vi har varit tillsammans i 8 månader. Han har inte uppehållstillstånd i Sverige utan han måste egentligen skickas tillbaka till Afghanistan. Vi har gjort allt för att försöka ändra det här beslutet, men det går inte. För tre veckor sedan åkte han till Tyskland för att söka uppehållstillstånd där och de går riktigt bra för honom där. Jag var helt säker att jag skulle klara mig med ett distansförhållande men inte längre… har sedan 3-4 år tillbaka lett av depressioner och svår ångest men när jag träffat honom har det blivit betydligt mindre ångestattacker och mitt liv har känts mycket bättre.

Jag vet inte hur jag ska klara mig utan honom här, jag älskar honom över allt annat de gör jag verkligen! Jag mår så j*vla dåligt så det är helt sjukt. Har haft panikattacker och ambulans har varit här. På dagarna gör jag ingenting, jag klarar verkligen inte göra någonting, inte äta, ingenting jag är som en zombie… Jag har fått en chans att hälsa på honom på jullovet men problemet är att jag inte kan sova någonstans eftersom han bor på boende. Det känns som jag håller på att gå under och jag är helt klart påväg mot botten igen…

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Annons:
Disturbed-Angel
12/10/13, 12:41 AM
#1

Ni får gifta er, nej men skämt åsido. Du får försöka att bli mer självständig och lära dig att hantera dina psykiska problem själv. Det är det som är bäst för dig i längden. Sen är det klart att det är jobbigt med distansförhållanden när man inte kan träffas så mycket som man vill.

Upp till toppen
Annons: