Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1589 ggr
[Mia-Li]
2/23/14, 8:41 AM

Ta hand om er!

Fick ett avslag igen på att få vara värd här inne. Jag kan inte arbeta med en sajt ordentligt om jag inte får ta hand om den riktigt.
Men jag är tydligen inte betrodd som värd längre.

Så nu tackar jag för mej en gång för alla.
Jag kommer finnas kvar under dagen för att fixa allt innan jag drar.
Men tack alla för denna tiden.

Kram❤️

Annons:
Twinflamewolf
2/23/14, 9:01 AM
#1

Det här är så tråkigt Mia du som lagt ner ett sånt fint jobb men hoppas innerligt du inte lämnar hela i fokus för det skulle kännas tomt till tusen att inte ha dig med.

Jag är ju inte med här inne men vi har ju mötts både som värdar och medisar på olika sajter genom åren så det här känns så himla dystert och hoppas hoppas du finns kvar med oss på i fokus.

Kramen på dig fina 🌺❤️🌺

[Mia-Li]
2/23/14, 9:04 AM
#2

Tack alla för era PM  jag fått.

Men nu har jag gett upp. Det är synd bara en sådan här sajt ska bli lidande. För den behövs.
Men varför kämpa när man inget får för det?

Kram till er alla. ❤️

[Mia-Li]
2/23/14, 9:11 AM
#3

Kommer säkerligen att starta en sida på facebook om Sorg….gör det nog idag och jag lägger in länken här så kan ni som vill, komma dit.

Kram❤️

Denna kommentar har tagits bort.
[Mia-Li]
2/23/14, 9:23 AM
#5

Blev fel ovanför. Mitt egna inlägg borttaget.
Här kommer rätt länk till facebook:

https://www.facebook.com/pages/Sorgearbete/219484298258353#

Magi-cat
2/23/14, 10:25 AM
#6

Du har lagt ner ett enormt fint arbete på den här sajten (och andra 🙂) och jag VET att du hade varit en lysande Sajtvärd!

Nu kommer du bli en lika lysande värd för din grupp på FB, eller vad du än beslutar dig för. 🌺

Skickar ett djupt känt TACK och LYCKA TILL!! 🏆🎁❤️

Ta hand om DIG, fina du! ✨🐱


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Mia-Li]
2/23/14, 10:27 AM
#7

Tack käraste Magi-cat. 😃

Detta känns som rätt beslut så jag redan fråntagits medisskapet här inne…det var rask marscherat.
Kram på dej. ❤️

Lena1971
2/23/14, 1:04 PM
#8

Mia, hur det än blir ska du ha tack för den tid jag känt dig på iFokus. Och särskilt för den hjälp jag fick av dig med att bygga upp cancersajten. Att vi har så varm, fin stämning där idag, det är tack vare att du la grunden för det. 

Jättekramen till dig, Mia, och all lycka med allt du tar dig för!


Mvh Lena
Sajtvärd på
Cancer iFokus

[Mia-Li]
2/23/14, 1:06 PM
#9

Tack goa Lena. 😉

Gå in på OF och ta min mailadress i min tråd om detta om du vill ha fortsatt kontakt. Man har ju trots allt skaffat många vänner genom iFokus.

Kram och tack. 🌺

[vinterflinga]
2/24/14, 8:35 AM
#10

Du har gjort SÅ bra jobb med denna sajt, jag känner att du verkligen vill och engagerar dig verkligen för att alla ska ha det bra här. Kommer sakna dig som värd.  Skulle gärna fortsätta att ha kontakt med dig. 😇

❤️

// K

Magi-cat
2/24/14, 8:40 AM
#11

#10 Håller med. 🌺

Mia har lagt in sina kontaktuppgifter på OF:

http://oforklaradefenomen.ifokus.se/discussions/5309b4c6ce12c442fc000d84-jag-slutar?discussions-1

Ser också att FB-sajten är i full gång! 👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: