Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2237 ggr
lekandur
2/25/14, 11:58 PM

Sorg

Just nu sitter jag och är så arg. Riktigt arg och avundsjuk för att det just var min mormor som inte fick leva längre och inte någon annans. Känner mig riktigt dum när jag önskar att det var någon annan än jag som skulle få se sin mormor tyna bort och till sist somna in.

Det är inte rättvist någonstas!!!

Where you invest your love
you invest your life 

Annons:
[vinterflinga]
2/26/14, 7:47 AM
#1

OO vad jag känner igen mig, jag som annars alltid är så glad för andras  skulle har också börjat känna avundsjuka när de har sin far/mor föräldrar kvar.

Det är en del av sorgen.  ❤️

skotty
3/16/14, 4:33 AM
#2

Jag vet exakt hur det känns. Min mormor dog för 3 år sen och jag har varit så j*vla arg över att det inte var någon annans mormor, vem som helst, inte min. "Det är lättare nu även om jag fortfarande har svårt att acceptera att du var tvungen att dö när så många idioter får leva" är två rader ur en dikt jag skrivit till henne.

Du kan skriva pm till mig om du vill 🌺

lekandur
3/16/14, 5:22 PM
#3

Usch. Jag är fortfarande arg till och från.
Begravningen rev upp halvt läkta sår vilket gör att jag kommer fortsätta vara arg ett bra tag till. 
Det låter helt fruktansvärt att säga eller att ens erkänna för sig själv men jag hade banne mig kunnat ha ihjäl någon äcklig mördare för att få tillbaka min mormor i frisk version. Skäms? JA!

Where you invest your love
you invest your life 

skotty
3/17/14, 12:22 AM
#4

Har tänkt så jag med, hur många gånger som helst. Jag har t.o.m. svurit över att min mormor dog när min farmor får leva. Det är hemskt. Jag har ingen relation till henne men ändå.. Vem som helst förutom min mormor. Jag skäms jag med men det är väl så det är när man sörjer någon som betydde (betyder) så mycket..

Aleya
3/23/14, 2:56 AM
#5

12 år sedan min mormor dog. Känner saknaden fortfarande, men samtidigt känner jag att efteråt har jag skumt nog sett ett mönster att döden av min mormor inte var så "värdelös". För vissa saker hade nog aldrig hänt om inte hennes död kommit.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: