Annons:
Etikettsjukdom
Läst 2219 ggr
[HidingIsCold]
3/9/14, 10:26 PM

Att leva är en sorg

Jag har inga självmordstankar.) Men jag känner en sorg i att leva. Jag står nära den existentiella ensamheten och känner ingen tillhörighet i det byggda.

Annons:
Johannez
5/1/14, 3:48 PM
#1

Låter som det är att dags bryta upp tillvaron och skaffa nya vägar och mål i livet?

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

[HidingIsCold]
5/1/14, 8:34 PM
#2

Planeten är i det tillstånd den är i.

Cahira
5/2/14, 1:41 AM
#3

Du har nog som många andra glömt bort att ha kul. Att ta dig tid för KUL. Göra saker som gör dig glad, typ hobby, eller aktiviteter. Många tappar detta när alla vänner växer upp och flyttar m.m. 

Kan även vara stress eller depression. Man måste inte vara självmordsbenägen för att vara deprimerad.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

dododdordoden
5/27/14, 4:11 PM
#4

TS, kan du inte försöka berätta mera?

[HidingIsCold]
5/28/14, 6:41 AM
#5

#4 jag gick en gång på en strand där det fanns uppspolade glödlampor och mjölkpaket. Det var den uppspolade civilisationen, något jag inte kände att jag tillhör men ändå måste återvända till. Det känns så fel att använda sakerna men vi föddes ju in i de här byggnaderna. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har en ganska svår sjukdom som jag föll in i när jag var 18, för 13 år sedan. Den må göra mig stressad och deprimerad som tidigare person skrev. Att ha kul i livet som nån skrev är inte något jag strävar efter, jag är glad så länge jag får vara frisk och min personlighet är inte lagd för kul, men det finns andra fina saker som solnedgångar. Mina vänner lämnade mig efter en tids sjukdom. Vi hade träffats nästan dagligen i 10 år. De sa inte hej då utan alla slutade höra av sig och svarade inte när jag ringde, jag är snäll och hade inte gjort något. Men de umgås fortfarande med varandra för jag kan se bilder på internet.

Upp till toppen
Annons: