Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1788 ggr
taylor__lambert
2014-12-17 19:14

Ingen vilofrid!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vid 19 års ålder, samma ålder som jag är idag, gick min bror bort, detta hände 2010, han dog i en bilolycka. I snart 5 års tid har jag sörjt min brors bortgång och idag när vi skulle besöka graven var det något som saknades. Planet, det som symboliserade vad min bror var, min bror var pilot, och nu är planet borta, någon har kapat av den och stulit den. Tack så mycket för den vänligheten, finns det absolut ingen medkänsla för de döda? Vad finns det för värde i detta plan? Den är inget vidare samlar objekt och inte heller kan man få något för det. Sjukt vad människor kan göra ibland, kan inte fatta hur man tänker.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Saffran0Spice
2014-12-17 19:18
#1

Beklagar verkligen sorgen 🌺

Och hoppas att idioten som gjort detta åker fast, hur kan man ens med att skända en grav på det sättet 😡

VildaVittra
2014-12-17 19:22
#2

Polisanmäl, det är nämligen ett brott mot griftefriden. 

Jag beklagar det inträffade, gravar är så otroligt känsligt. Med vår familjegrav var det kyrkogårdsförvaltningen som gjorde ett ingrepp, de grävde upp våra blommor och satte på en annan grav, fattar inte hur vissa människor resonerar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Stephanie
2014-12-17 19:23
#3

Sånt där är så brutalt dåligt att göra! Oj, jag blir så arg så jag kokar när jag läser det här! Att en person kan sjunka så lågt! 😭

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Saffran0Spice
2014-12-17 19:24
#4

Ett förslag är att gå ut i tidningen - om ni har bild på planet så kanske någon vet vem som har det och kommer ut med det 🌺

taylor__lambert
2014-12-17 19:31
#5

Polisanmälan är gjord, från min sida och mina föräldrars, får väl se vad som händer, kan bara inte fatta vilka idioter som finns där ute, så jävla trist att det ska hända, allra helst såhär in till julen :/

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Saffran0Spice
2014-12-17 19:32
#6

#5 Styrkekramar 🌺

Annons:
taylor__lambert
2014-12-17 19:43
#7

#2 de tänkte de göra med våran grav också, men de förklarade innan att om vi inte flyttade in blommorna måste dom ta bort dom istället, så där förvarnade dom iaf. Jätte trist att det hände för dig dock!

#6 Tack :')

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Upp till toppen
Annons: