Annons:
Etikettsorg
Läst 2073 ggr
Liiiisa_20
10/8/15, 2:18 AM

Panik...

Varje gång jag tänker på att man inte kommer finnas om några år så får jag sån panik, svettas, ont i magen, ledsen jag tycker detta är jätte jobbigt. Jag mår så illa utav detta :-( Finns det flera som känner som mig?  😕

Annons:
annia1
10/13/15, 4:55 AM
#1

Nej jag känner inte så. Kommer inte ihåg om jag gjorde det när jag var ung, är i dag över 50 år. Men jag tror det är rätt vanligt att man går igenom en period i livet där man känner så. 

Om du känner att det påverkar ditt liv så prata med en kurator så du får prata igenom det och få hjälp.
Eller om det bara är enstaka gånger du känner så så finns det ju jourhavande medmänniska man kan ringa. De har öppet varje dag mellan 21-06. Varje dag är det ju olika personer som svarar så vill man prata med och samma så passar det ju inte och det är så anonymt som man vill vara.
Finns även jourhavande präst. Man kan ringa 112 och be att bli kopplad till en präst och det är också nattetid 21-06. Men man kan skriva till dom, man reggar ett nick på sidan och sen skriver. Och som jag förstår det så måste man regga nytt varje gång man skriver och det kan vara olika som svarar då. Går även att chatta med en präst och den är öppen mån-to 20-24

Som du märkt så är inte den här sajten så aktiv. 
Kanske prova skriva inne på socialt stöd. Där tas olika saker upp även sånt som är jobbigt. 

🤗

.

Stallmima
1/4/16, 12:40 PM
#2

Känner precis som du

Upp till toppen
Annons: