Annons:
Etikettsorg
Läst 2142 ggr
VampireGirlElvira
5/3/18, 6:09 PM

Förlorat min ena kusin.

Jag ber om ursäkt hur jag betedde mig för er alla nu i söndags. Natten till måndagen fick jag reda på att min ena kusin hade tagit livet av sig. Och jag kände av det i förväg. Det var därför jag flippade ur utan någon anledning. Det känns tungt att skriva detta, men varför finns droger? Varför är man fast i sånt? Jag är fortfarande arg och ledsen över allt som har hänt, och jag är besviken över mig själv över att jag tog över med ilskan hit. Vi var väldigt bra vänner, jag och min kusin. Vi hade bra kontakt mellan varandra på FB. Men en dag så slutade min kusin att skriva. Min mamma fick reda på allt från min ena moster, att hen var borta. Och så ringde mamma mig mitt i natten och berättade det. Jag är förstörd. Jag är så förstörd just nu när jag skriver det här. Tårarna bara rinner hela tiden. Vi alla ska till Finland för begravningen om ca. tre veckor. Jag tror att jag inte orkar det. Jag kommer att vara borta härifrån ett bra tag. Lite ”soul seartching” eller vad man nu kallar det för.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Herveaux
5/3/18, 6:13 PM
#1

Beklagar sorgen! 🌺
Om du inte känner att du orkar vara med på begravningen så ska du inte känna dig tvingad att resa dit. Ibland kan man dock få mycket tröst i sällskap av andra som delar samma sorg. 

Ta hand om dig!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Lona
5/3/18, 7:19 PM
#2

Beklagar sorgen och fint att du ber om ursäkt.❤️
Det är klart att det brister ibland när sånt här händer. Ta hand om dig så gott det går!🌺


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Nettis!
5/5/18, 6:01 PM
#3

Beklagar sorgen 🌺

Upp till toppen
Annons: