Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2707 ggr
Anonymamej
6/24/18, 12:46 AM

Är det konstigt

Min mammas förra kille var verkligen som en extra papp för mig, han va så snäll o stötte/hjälpte mig med allt. Men sen hände en sak (privat) och mamma o han gjorde slut, och jag blev jätte ledsen. Och efter det så fick han cancer osv och dog rätt tidigt. Mamma har nu en ny kille som e alkolist.. och jag hatar han, men hur som helst är det konstigt att jag fortfarande saknar/sörjer min mammas ex? Fast det gått 3år sen han dog o ca 4år sen dom skildes.

Annons:
koppargaller
6/24/18, 1:21 AM
#1

Nej det är inte konstigt, han var en viktig person i ditt liv.

Anonymamej
6/28/18, 11:17 PM
#2

Känns som det, menar min mamma verkar inte sörja. Visst hon är ju lite ledsen men inte så mycket (va jag märkt). Däremot tycker andra (min pappa/vänner) att det är konstigt.

Tarotstollan
7/5/18, 6:18 AM
#3

Vi sörjer alla olika och det kan gå långa perioder när man inte känner någonting och så plötsligt är man där i saknaden och tårarna rinner.
Ta den tid du behöver att sörja honom och bry dig inte om vad andra tycker och säger, din sorg är din sorg!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

sophiedorothea
8/22/18, 7:16 PM
#4

Nej det är inte konstigt. Han betydde ju mycket för dig! ❤️

Soligajag1
11/7/18, 10:08 AM
#5

Exakt , säger likadant som #3 o #4 ,  

Han va din trygghet ! Sorgearbetet är olika för oss alla!! Låt det ta den tid det tar , strunta i vad dem andra tycker ! Det är ditt liv o din sorg!! 🤗

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: