Annons:
Etikettsorg
Läst 945 ggr
Lillelle
2019-07-22 16:39

Sexuellt trakasserad

En dag bestämde sig min bästa vän att åka till en yngre kill-kompis. Men hon ville inte bara vara där en dag eftersom att vi bor en bra bit från varandra. Hon ville sova över, men inte ensam. Då tjatade hon på mig men jag ville inte men gav med mig tillslut. Den här killkompisen är 1 år yngre än oss. Vi åkte till honom, det tog ungefär 1,5-2 timmar. På kvällen hos honom åt vi chips, spelade spel osv… allt var kul och bra. Jag har autism vilket gör att jag säger saker jag INTE borde säga och blir som vild när jag är glad, jag är överallt och ingenstans. Sen skulle vi sova. Vi hade två madrasser på golvet som vi tre sov på. Jag och mitt ex hade precis gjort slut, (lite varför jag gav med mig bara för att reta honom). Jävligt dumt gjort men jag kände så. Jag och min bästis ville sova runt 23:40 men det ville inte kill-kompisen. Han gjorde ALLT för att vi skulle hålla oss vakna. Han sprutade vatten på oss, kastade basketbollar på våra huvuden och drog undan täcket osv… då fick jag nog, jag brottade ner honom och gjorde så att han skrek. Då gav han sig och gjorde inget mer. Han lät oss äntligen sova. Någon timme senare vaknade jag utav att han kom åt min arm med sin hand. Jag satte mig halvt upp helt yrvaken och försökte se vad som hände. Han låg på min bästa vän, jag tänkte inte mycket på det och försökte somna om. Han hade helt enkelt råkat komma åt mig. Ytligare någon timme senare vaknar jag av att han ligger precis framför mig och pratar med mig, (jag pratar ofta i sömnen och svarar på tilltal). Jag öppnade ögonen och han frågade om jag vaknade då, både han och jag insåg att jag hade pratat i sömnen. Då blev han tyst i några sekunder tills han sa att han inte kunde sova. Jag sa att han skulle lägga sig ner och blunda tills han faktiskt somnade. Men han ville inte det. Istället kom han ännu närmare mig, som om vi kramades. Jag backade och vred mig för att han skulle sluta men det gjorde han inte. Han började ta på mig, kyssa mig och försökte pulla mig. Jag försökte hoppa undan och ”täcka” mig med hjälp av mina armar men jag var så trött och därför svagare än honom så han tog lätt bort mina armar och fortsatte. Jag är glad att jag somnade med mina byxor på den kvällen. Han försökte gång på gång komma in med handen innan för byxorna och sedan trosorna. Jag lyckades hålla honom borta, men han tog på mina bröst under hela tiden. Sedan frågar han om vi ska ha sex, jag svarade att jag inte ville och att jag va trött. Då blev han arg över att jag inte ville och fortsatte med att säga att jag ville det. Han sa flera gånger: ”jag vet att du vill”. Jag sa bara att jag var trött hela tiden. Efter ca 10 minuter gav han upp med tjatet. Han la sig ner platt på rygg, han hade bara kalsonger och inget täcke. Han tog tag om min handled och la den på hans mage, jag försökte dra tillbaka men han va vaken och starkare. Jag fattade inte vad han höll på med tills han sa: ”nu är det din tur……. du får runka av mig nu”. Jag lotsades sova för att jag blev så chockad och obehagad. Han skakade liv i mig så att jag inte kunde lotsas sova längre. Jag sa att jag inte ville och då blev han arg åter igen. Han drog ner sina kalsonger en bit och tog min hand dit. Jag drog tillbaka den gång på gång tills han blev så arg att jag trodde att han skulle skada mig om jag inte gjorde det. Så jag blev tvungen att stoppa in handen innan för hans kalsonger och ta tag om hans kuk och… och runka av honom… Han drog bort min hans lite senare och lägger sig över både mig och täcket och började jucka, som om han hade torrare. Jag känner mig så äcklig nu efteråt. Dagen efter gick jag och min kompis direkt efter frukosten. Berättade allt för min kompis och hon blev både arg och chokad när hon fick höra vad jag berättade. Senare sa hon att de två legat o hånglat när han råkade väcka mig. Men de hånglade endast. Min bästis var med på det men kände sig äcklig eftersom att han gick på mig efteråt. Jag tog bort och blockade honom överallt, medan min bästis frågade varför han gjort så mot mig. Han svarade bara att jag var med på det, jag försökte förklara men min bästis blev skeptisk direkt. Och då orkade jag inte förklara, så hon är mer på min sida än hans. Jag har inte anmält eftersom att jag var 15 och han 14, tror att polisen hade varit mer på hans sida. Varje kväll blir jag påmind om denna händelse även fast att det var ett tag sen. Jag gråter ofta över vad som hänt och känner att det var mitt för osv

Annons:
Sindri
2019-07-22 20:37
#1

Det är ALDRIG ditt fel att någon annan tvingar sig på dig. Du borde definitivt anmäla honom, både för din egne skull, men också för andra som råkar ut för denne kille. Han bör få sig en ordentlig tankeställare och förstå att det han gjort är brottsligt.

Lona
2019-07-22 21:12
#2

Instämmer helt med #1. Det är INTE ditt fel och även om han inte fyllt 15 än så ska polisen vara på DIN sida. Har din kompis kvar något meddelande från honom som rör dig? Det kan vara viktig bevisföring så spara allt sånt! Om han tex skrev att du ville så har han ju faktiskt erkännt handlingen. Nu är det ju sommarlov så du kan inte få hjälp från skolan men kontakta tex Bris eller en ungdomsmottagning om du vill ha hjälp och stöd för att anmäla. Du kan också behöva hjälp med att bearbeta detta. Jag hoppas innerligt att du vågar och orkar anmäla det aset, du är sannolikt inte den enda som råkat ut för det här av den killen - och tyvärr heller inte den sista. Det är tillräckligt illa det du har råkat ut för och jag tror faktiskt att det kan räknas som våldtäkt även om ha inte har penetrerat dig. Det är i vilket fall ett sexuellt övergrepp, dvs ett betydligt grövre brott än trakasserier. Ett nej är alltid ett NEJ, du har gjort helt rätt i det här. Ta hand om dig!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Lillelle
2019-07-26 08:35
#3

Är rädd dock att han skulle vara 100% inställd på att jag var med på det fast att jag verkligen inte var det. Men har så svårt att visa kroppsspråk och förstå osv… han sa till min bästavän att jag var med på det och att det var jag som skapade det eller vad man säger. Om jag hade anmält så hade han hittat på grejer men jag orkar inte försvara mig då

Sindri
2019-07-26 09:33
#4

Men du måste stå på dig, och det är mest för din egen skull, din självkänsla och självrespekt. 
Om du inte gör det så kommer du till slut att tvivla på dig själv och tro att det han säger är sant.

Lillelle
2019-08-03 22:09
#5

Tack! Jag har nu berättat för mamma vad som hänt. Hon skrev till honom via sms och ber om en ursäkt till mig från honom. Känns mycket bättre när jag sagt det till mamma och till er så att jag får stöd i detta

Lona
2019-08-03 23:27
#6

#5, Åh, vad bra att du kunnat prata med din mamma!❤️
Det är lättare (eller åtminstone mindre svårt) om man slipper bära det ensam och på något sätt brukar det kännas bra om någon vuxen vet det.
Det vore jättebra om du kan anmäla honom, det är förj*vligt att man ska behöva vara rädd för att bli dåligt bemött i en sån sak.
Tvivla inte på dig själv och på vad du gjorde eller sade. Ett nej är ett NEJ! även om det bara är framviskat. Det går inte att missta sig på om man inte vill missta sig - vilket han uppenbarligen ville. Han struntade i dig och vad du sade, oavsett om du har svårt att visa med kroppsspråk eller inte.
Skulden ligger helt hos honom, absolut inte hos dig! Låt ingen trampa på dig.🌺


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Lillelle
2019-08-29 11:13
#7

Tack❤️

[Jbgs]
2020-01-06 00:27
#8

0# blir så jävla arg av din berättelse !!! Man gör inte så som han gjorde !!! 😠😠😠

[Jbgs]
2020-01-06 00:28
#9

Oj va tråden va gammal

Upp till toppen
Annons: