Din kärlek
Tänkte ha en tråd där ni får berätta vad det är som du älskar med din partner och vad som gör att han/hon är The special one. Min kille är väldigt olik mig men det är det som jag älskar med honom. Vi har inte bråkat hittills och har vart tillsammans i 1 år 7 månader. Han är den som är lugn och jagar inte upp sig över saker medans jag är precis tvärt emot, vilket är jättebra att han håller sig lugn vid dom tillfällena. Han lyssnar när jag behöver prata och han tröstar mig när jag behöver tröst utan att säga massa onödiga saker. Han gör saker som jag vill och jag gör saker som han vill för att kompromissa hela tiden. Det funkar väldigt bra. Dock är det inte bara han underbara personlighet som får mig på fall varje gång jag ser honom utan jag tycker han är en av dom snyggaste killarna jag någonsin sett. Hans ögon är så fruktansvärt fina. Hans armar är så otroligt mysiga att bli kramad av. Han kramar mig på ett sätt som får mig att känna mig så trygg. Han luktar så otroligt gott, jag kan hålla på hela dagen lång med att säga allt jag älskar med honom. Bästa av allt är att han står ut med mig och mina tjejiga dagar! ;)