Sorg iFokus

Sorg

Etikettkärlek
Läst 1479 ggr
enbuse
0

Jag är så kär..

Jag har träffat en kille på nätet för nån månad sen. Efter första gången vi träffades så började vi smsa rätt mycket. Jag började gilla han och kändes som han gillade mej med… Men sen skrev vi typ mindre och mindre men jag vägrade ge mej för jag ville träffa han åtminstone engång till innan jag åker utomlands (åker nästa söndag). Så skrev han att han inte ville ha något förhållande för han haft tre ganska jobbiga det senaste. Jag blev ledsen för stunden men så frågade jag om han fortfarande ville ses i helgen och det ville han. Jag trodde att jag skulle klara av att träffa honom utan att fästa mej vid han. Men jag hade sååå fel… Vi hade så trevligt och mysigt och det kändes som han inte bara var ute efter sex. Jag saknar han så jag finner inga ord. Sitter och gråter som bara den.. Jag ska utomlands i några månader - ett år. Och vet inte vad jag ska göra för jag vet inte om jag nånsin får se han igen. Vet inte varför jag gett mej in på detta.. Jag klarar inte detta. Jag behöver nån att prata ut med för känns inte som det går att prata med mina vänner. Vill ha typ en " internetvän" mellan.. ja 16 - 25?är 19 själv

Disturbed-Angel
0

Jag förstår att du går igenom något jobbigt just nu. 

Men vill du verkligen ha en kille som inte vill ha dig? Varför inte fokusera på ditt liv och din kommande utomlandsvistelse? Jag vet att man kan komma varandra väldigt nära över internet, men samtidigt vet ni inte hur ni skulle fungera tillsammans IRL. Det är stor skillnad på att vara vänner över internet och i verkliga livet. 

Just nu verkar ni ha helt olika mål i livet.  

Jag tycker att du ska följa dina mål och inse att detta är en av många förälskelser som du kommer uppleva. Det kommer vara jobbigt ett tag. Men det går över.

enbuse
0

#1 Vi har ju träffats å det var ju då jag blev kär i han.. Idag tänkrr jag fortfarande på han hela tiden men det gör inte lika ont längre mer än när jag ser bilder på han.

Disturbed-Angel
0

#2 ja det är svårt sådant där. Men jag tror att alla människor går igenom det där. Jag lovar dig att den som jag var så kär i förut minns jag knappt namnet på idag.