hej =/
finns det någon mer som är trött på föräldrar som skvallrar för släkten varje gong man gör misstag jag är så trött jag önskar jag kunde flytta i från dem men jag kan inte för jag behöver lära mig mer inan jag flyttar men jag orkar inte vara ledsen varje dag och varje gång jag säger det är inte okej det dem har berättat för släktet så säger dem sluta larva dig jag får inte ens gråta när jag väl är bra humör drar dem ner mig=(
som när jag inte var singel jag hitade en kille som älskade för den jag var jag var så kär i han jag viste han hade tagit droger och alt men han kämpade för min skull med att sluta men sen fick han veta att han hade ett barn och han kände seg tvungen att tänka på sitt barn en mig jag var glad att han inte över gav men jag var i sån stor sorg att ha förlorat han hade ingen att prata med inte ens mina föräldrar dem tror fortfarande att jag är oskuld för att jag kan inte ens berätta något om varför vi gjorde slut inget som när jag bråkar med min bror han börjar hela tiden ändå är det jag som får skälen blev en gång slagen i ryggen för att jag skulle vara tyst fast det var min bror som började =( är så trött att leva där ingen ens bryr seg i 2 mån hade ingen att prata med om vad som hände mig och mellan mitt ex jag kunde inte ens sova eller äta =(