Förlorat min man & min pappa!
Min man avled för 1 år sen den 7/8-2019 av lungsjukdomen KOL, han blev endast 45 år. Jag hade det riktigt riktigt jobbigt, då vi va gifta i 23 år. Fick värsta panikångest osv……kunde liksom inte hitta nån mening med livet längre 😔 I okt-2019 tog min ”frånvarande” pappa kontakt med mig, och vi fann verkligen varandra….. han höll vad han lovat, ringde/smsade mig varje kväll, firade min första ”ensamma” Julafton utan min man MED båda mina föräldrar (har inte hänt sen jag va väldigt liten) + med min son o svärdotter. Pappa köpte ny säng till mig, ja han ställde verkligen upp för mig och det kändes som att denna gången menade han allvar o jag kände att det va ödet att han skulle komma in i mitt liv när det va som mörkast o hjälpa mig upp igen ❤️ Den 19/3-2020 (7 mån efter min mans bortgång) kommer 3 poliser hem till mig o säger att Pappa hade knivmördats kvällen innan…. Asså jag kan inte ens beskriva vilken chock, sorg, förtvivlan, ilska osv…… HUR tar man sig vidare efter detta?
Lindha LG
Det finns riktigt bra hjälp att få när det gäller att bearbeta sorg, vänd dig till sjukvården. Styrkekram!

Säger som Nalle1976.
Ring VC och be om hjälp.
🌺
Stolt ägare till tre La permer
Stackars dig ! 😪 Det måste verkligen va jobbigt för dug . Har du ingen annan närstående du kan prata med ? För jag skulle inte ta kontakt med någon myndighet / läkare eller teraupeut tex, Eller någon annan . Men vi är olika alla människor . Hoppas du får den hjälpen / stödet du behöver. Styrkekramar , Soligajag1 ☀️❤️
HH 🙂
Förstår att du har det tufft!