Förlorade min kusin för några månader sen.
Min kusin fick en kraftig stroke, sedan fick han en hjärtinfarkt efter det och hans hjärta orkade inte mer.
Så han gick bort hastigt .
Vi alla fick en chock . Det gick så fort och sedan fick vi inte besöka honom eftersom det är Corona . Hans fru fick besöka honom.
Sedan kom begravningen som jag tyckte va mycket jobbig . Vi hade sån bra kontakt med varandra allihopa. Umgicks och pratade med varandra så gott som varenda dag, vecka .
Jag har varit så ledsen flera månader , förstår fortfarande inte än idag att han är borta . Hur ska det då kännas för hans fru tänker jag , dem hade varit gifta i 25 år. Har 2 barn .
Vi alla stöttar varandra så gott det går .
Tänder ett ljus för honom på hans dag , han skulle ha fyllt 63 år den 5 Juni . Då va jag hos min svägerska och tröstade henne i sorgen.
Min mamma gick bort i augusti 2016 och det är fortfarande jobbigt .
Jag kan knappt prata om henne med mina vänner utan att börja grina,
Min mamma va min bästa vän .
Saknar henne så mycket !!
Tar en dag i taget .
Lånade ett foto från en vän som beställde denna t-shirt.
Min mamma va en sådan som aldrig gav upp . Finsk sisu!
Soligajag1
HH 🙂
Sorg är hemskt men för mig känns det så tudelat. Min pappa dog 2017 och jag hade inget hellre önskat än att faktiskt få sörja honom men så blev det inte…
Så himla ledsamt med din kusin. Det var ju ingen ålder…
/Maria
#1:
Tack så mycket Maria 😊❤️
HH 🙂
Det är så extra ledsamt när det går så fort att man inte får en chans att ta farväl.
Min pappa gick bort i januari i år men jag har inte hunnit att varken tänka eller sörja, fick ta hand om min nydebuterade diabetes istället.
Jag hoppas att jag så småningom kan ta tag i den sorgen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3:
Så tråkigt för dig!
Då beklagar jag och hoppas du kan bearbeta detta nu .
Önskar dig en toppen fin dag Tarotstollan .
Kram // Soligajag1
HH 🙂