Sorg iFokus

Sorg

Etiketttänd-ett-ljus-för-nära-och-kära
Läst 734 ggr
LillanyfiknaIza
0

En hel hög med ljus

Tänder ett ljus för en hel hög med anhöriga…

Elin 1990-2004: Min älskade Elin. Jag har skrivit så mkt om dig lite här och var och även på min sida så du vet hur mkt jag älskar dig. Jag vet att du är med mig. Jag kommer alltid att älska dig.

Malin 1992-2005: Vår fina lilla bus Malin som skrattade så mycket. Du hade det svårt men du var ändå så glad. Du skrattade så roligt, ett litet gris ljud. Hehe.

Agnes 1993-2005: Finaste skorpan. Vi har haft mkt kul tillsammans, eller hur, gumman? Dina fina och underbara ögon som sa så mycket och som visade så tydligt att du älskade när jag satt hos dig/var med dig

Jennie 1991 - 2003: Jag lärde aldrig känna dig men den nära relationen som jag hade till din mamma och bror så lärde jag ju känna dig ändå. Jag tycker om dig på sätt och vis i alla fall. Jag kommer ihåg den första drömmen jag hade om dig, Det var sååå fin. Du skrattade och hoppade upp och ner i soffan. Du berättade så mkt för mig… :) Kram till dig, goding

Ylva 1952-2005: Mammas goa, härliga bästa kompis. Du vet hur mycket jag älskade dig som barn. Du var min guru. Det var "Ylva, Ylva, Ylva" hela tiden "Ylva, du ringa mig sen.. ring en signal, då vet jag att det är du". Ja, jag älskade dig - och gör så otroligt mkt fortfarande. Vill höra dig sjunga "gungeligung" sången eller "skrållan" sången. Vi saknar dig så mycket!!!! Men det vet ju du och alla andra som "gått över" också. Det behöver man nog inte säga. Ni vet, att vi vet, att ni vet… hehe

Dessa människor har haft en så stor betydelse i mitt liv. Ja, om ni bara visste… så mycket kärlek och glädje man fått av dessa, Det är inte klokt. Man ska ta vara på tiden man har med sina nära och kära även om det är svårt att ta till sig ibland. Vissa människor, kommer och går som man tycker så MYCKET om, sen finns de som stannar kvar men det tar man förgivet - gör inte det! De kan vara borta i morgon. Man vet aldrig vad som händer!

Ta hand om varandra!