Lämnad av min bästis
Jag har blivit lämnad av min bästis för en kille., EN JÄVLA KILLE!:'(
Det brukar lätt bli så.. Sånt har vi nog alla varit med om. Inte kul alls! :-(
Jag förstår att du har det jobbigt. Men det är väl också så att om man är riktigt bästisar och tycker om varandra så är man väl glad för sin bästis skull !? Om du träffar en kille som du tycker om så vill väl du umgås med honom? Som bästisar/kompisar måste man "unna" varandra att umgås med andra.
Det brukar oftast vara så att efter en tid, när nyhetens behag och den första förälskelsen lagt sig, då kommer din bästis tillbaka till dig. Nog orkar du vänta på det - tror att du skulle vilja att din bästis finns finns till för dig när det blir din tur att träffa den rätte.
Riktiga kompisar finns för varandra i både hett och lett.
DU…… det här kanske öppnar en dörr för dig. Gå ut och träffa nytt folk. Kanske möter du någon intressant kille du också! 

1# Ja, vi har lixom hållt ihop hela våra långa livstid, 14 år!!!
2# Ja jag ä jätteglad för hennes skull, att hon äntligen fått ngn att bry sig om och älska!,, Ja jag får väll koppas på att jag också får en kille att bry mig om snart!<3
Tack för att ni bryr er (a) <3
Jag har en kompis som jag har känt sen vi var 7 år.. Det är 40 år sen! Vi pratar i telefon ibland, ses mer sällan men när vi väl möts är det som att vi aldrig har varit ifrån varanadra! :-) Vi kan berätta allt för varandra och det känns skönt att hon finns därför mig..