tända ett ljus
Jag vill tända många ljus för min älskade kanin, Fluffy. Han dog när han bara var 2 år. Jag hade haft honom sen han var liten kaninunge. Det gör ont varje dag att sakna honom.
Ett ljus för min mosters hund Lukas, han och jag föddes nästan samma dag. Han föddes dagen efter mig, jag kände honom hela hans liv och hälsade ständigt på hos dom och gick ut med honom. Vi lekte och hade jätte kul tillsammans, kommer aldrig glömma honom. Han förstog mig på ett sätt som ingen någonsin kommer göra. Han var min allra bästa vän på alla sätt. Jag saknar honom så mycket.
Till sist så vill jag tända tusen ljus till min mormors kompis Sigrid, hon blev 83 år och den sista tiden som hon fick bo på ålderdomshem så kom vi varje dag och hälsade på henne. Hon blev glad varje gång, men en dag så somnade hon och vaknade aldrig upp igen .. min mamma lät mig inte få följa med till begravningen, jag var 13 år och glömmer aldrig hennes leénde som kunde lysa upp min dag. Det är fortfarande svårt att förstå att hon är borta.
R.I.P
hoppas jag la i rätt grupp nu .