Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 856 ggr
Axna
0

Efterlyser: Min naivitet

Jag vill ha min naiva syn tillbaka på livet. Jag vill ha tankesättet "Det händer andra, det händer inte mig eller min familj" tillbaka….

Jag vet sanningen om livet och jag vill inte ha den sanningen. Den sanningen gör att jag måste kämpa varje dag och det kommer jag få göra resten av livet. Men jag vill inte varken kriga eller kämpa för att jag ska kunna må bra. Jag vill må bra utan att behöva kämpa för det…. Därför efterlyser jag min naivitet. Någon som har sett den?!

/Kram

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

AnneN
0

Då ni ändå letar kan ni väl hojta till om ni hittar min också?

Axna jag vet hur det är att måsta kämpa för att hålla sig över ytan, du är inte ensam.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Axna
0

Det är skönt att man inte är ensam, men helst av allt så vill man ju att ingen ska behöva kämpa för att leva!

Kram

AnneN
0

#2 det kan jag hålla med om, jag önskar absolut ingen annan detta öde, men samtidigt så känns det skönt att veta att jag är inte den enda som kämpar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Destany
0

Jag kämpar oxå för att hålla mitt huvud över vattnet.. håller hårt i min livboj.. jag har inte förlorat nån människa jag har förlorat mig själv.. jag sörjer den tjejen jag var innan allt detta började..Innan jag började drukna o dras ner i det svarta vattnet.. Jag sörjer mitt glada liv..

DinJejja
0

Usch ja.. :/

Jag kommer på mig själv med att tänka på allt jobbigt och hemskt som kan hända mig och dom jag tycker om. Vill bara ta alla jag tycker om och lägga i min säng och se till att det aldrig händer dom eller mig något! Kan må dåligt i flera dagar för att jag läst nåt som hänt och får genast tankarna tänk om de händer mig!? :(

mongu
0

Smällar går man på många i livet. Själv känner jag som en förb---else som så fort jag kommer upp över ytan tar o slår ner mig igen.

Det kan va sjukdom eller dödsfall eller nåt sånt som händer. Har gått på alldeles för mycket redan.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

catfoot
0

#6…En till..Stämplad 13 därbak……….

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

siberlina
0

den  finns   kvar  men du  måste  leta reda  på den, kramar

Axna
0

#8 Du har rätt, den finns kvar. men man orkar inte leta efter den…

Kram

siberlina
0

jag tycker du ska   försöka  ta  fram   den…

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tappat min också. Undrar om det är tjuvar och banditer i farten.