min man
Jag saknar han så mycket ja undra om man kan gråta hur mycket som helst det har gåt 2år och 8vick hur går man vidare ja jobbar så mycket ja orka men saknaden är så stor han va bara 50år livet är så oretvist. mia
Visst kan man gråta hur mycket som helst.. I vissa lägen är man som en brunn som aldrig sinar.
Tricket är att man måste försöka att gå vidare.. Saknaden kan sitta i en livstid men man måste leva också. Så gott det går..
Har du nåt stöd hemma?

men stackars dig , du har allrätt att gråta hur mycket du vill.men en dag kanske du kan känna lycka igen…kram

Skickar styrkekramar!
Ensam - men stark!

effter 31år tillsammans är det svårt utan han. Men vi har två underbara barn. jag har många kompisar 12syskon så jag har stöd men det känns jobbet en då han va min ryggrad jag älskar han så tack för alla fina svar kram mia
Det var en lång tid ni fick tillsammans.Få förunnat..
Men 12 syskon?? Jag som knappt kommer övernes med mina 3.. Skulle jag ha 9 till skulle jag nog rymma.. 
Det är ju kanonbra att du får stöd av din familj! Men jag håller med, det är ju en bit av en själv som försvinner..

Det är sant det är svårt när man älskar någon 3mån inan lars dog dog min kära mor det va svårt att mista mor vi barn avgudade hon hon var vårat allt. jag tråde aldrig att min man skulle dö av akuthjärtinfakt 3mån på dan efte mor. jag vet att vi är en ovanlig fam alla ställer upp på alla. så utan lars det är tomnt
Stackare! jag känner verkligen med dig..
Men går det hyfsat i vart fall för dig? Och var glad för din stora familj.. Önskar att jag hade en sån..

tycker att dena sida är underbar den kan hjälpa många. ja försöker så gott det går det är jobbet vi är bönder så jobb har ja det är så tomnt och svårt att förså.Ta vara på varandra det ta fårt slut. Kram på er alla för en bra sida. tack mia
Bra att du känner att du får lite hjälp.. Det är ju inte mycket man kan göra bakom en dataskärm egentligen.Men vi finns här för dig! DET gör vi.. :-)

Jepp, har inte varit aktiv så länge men älskar gemenskapen här!
Ensam - men stark!

mammagra ,jag förstår att du får mycket kärlek från din stora familj, alla vill nog att du ska må bra, även din man som finns i himlen,han villnog att du ska va glad trots allt.jag önskar dig allt gott..

tack lilla du kram
Kom ihåg att i dessa lägen får vi lov att vara som barn, dvs ha en "randig sorg"…det är tillåtet att vara glad vissa stunder. Det kanske inte känns eller upplevs just nu, men det kommer. Du kommer alltid att ha med dem i ditt hjärta, för ingen kan ta deras plats där. *Stora kramar*

Kära Mammagranbacken.
Jag vet att det svårt för oss att gå vidare när vi Miste våran älskade lilla Mamma. Och att jag Tre månader efter våran mamma. Att du miste din älskade man. Och jag min älskade svåger.
Jag vet att livert är o rest fis på många sätt.
Nu äe det snart Fyra månader sedan jag miste min älskade son Klas-Åke. Men hur än grymt livert är så måste vi försöka att gå vidare. Vi har ju var andra att vara rädda om.
Vi hörs min älskade lilla syster.
Ha det gott puss och kram på dig.
*14 Nä, nu gråter jag ju igen! 
Vilka underbara syskon…
*är bara så blödig*

#14#
Vi är många syskon men vi älskar varandra vi håller ihop
Det lovade vi våran mamma att vi skulle göra.
Livert är bra underligt tycker jag. Men man måste bara gå vidare med all sorg.

tack kära syster jsg älskar er alla så mycket du vet vad jag är kram din mia. och tack alla goda nya vänner ni vet med vad ja är skriv en rad kram på er

Det var inget att tacka för kära lilla syster du vet var jag fins.
Tack alla här på sorg. Ha det bra

vilken tur att ni står varandra så nära , det betyder så otroligt mycket i sådana här tragiska händelser, ni kommer alltid att ha varandra..

saknaden efter lars är jobbig den är tom. mina jag älskar mina syskon och mina barn och vänner men du vet att tomheten hur ja än försöker så är jag halv. Det är entte lätt att vara glad men jag förasöker för alla mina kära det är inte lätt. kram mia

#20#
Hej kära syster Jag tror inte att Lars vill att du skall vara lessen Han vill att du skall vara som du var när han levde. För du har ju två under bara pojkar som är av bilden av sin far. Jag vet att Lars är med dig över allt. Vi hörs Lilla syster.
#21 Det handlar inte om det… utan om känslan att bli lämnad kvar. Själv blir jag bara ledsen och känner mig missförståd när andra säger så. "Var glad, för det hade NN velat att du skulle vara" …men jag är ju inte glad, så varför ljuga för mig själv och min omgivning och måla upp ett glatt ansikte överallt när jag är förkrosad på insidan. Man behöver mer förståelse, att andra lyssnar och kramar om en i de lägena… en plats där man får vara ledsen, där det är fullt ut tillåtet att känna allt vad sorgen bär med sig.
Jag vill inte klanka ner på dig, så jag hoppas att du inte tar det så. Jag vill bara förklara en annan vinkel på det hela, som många missar [iaf i min närhet].
Mammagranbacken: Stora kramar till dig, förstår hur du kan känner… sälv kan jag känna något liknande, trots att tiden har gått 4 år sedan min storebror dog hastigt. Han som stod mig närmast i familjen.

#22#
Kära du fist för stå jag det. Själv miste jag min älskade son för ca 4 månader sedan . Jag vet hur svårt det är själv gråter jag mycket för att jag saknar honom så mycket. Mitt första barn miste jag med.
Så jag har mist två barn som jag älskade så mycket. Jag har två flickor och en son jag är väldigt stolt över, Jag försöker leva för dom och min goa man som jag älskar mycket. Det jag menar att livert måste gå vidare. Fast jag vet att det är väldigt tungt. Jag vet att alla våran nära och kära är med oss.
#23 Det var inte meningen att trampa på en öm tå, om jag gjorde det så Förlåt. Vad jag har förståt så finns det väldigt många som inte förstår det, varav jag ville ta upp det.

Jag förstå dig mycket väll Kära du. Du behöver inta be om förlåtelse.
Jag vet hur svårt allt är. Om du vill pratta ut kan du gå till min sida.
Vi kan alltid försöka hjälpa varandra ha det gott vi hörs

tack alla som förstå ni är så goda alla vill ni pratta kan ni gå till min sida. tack alla kram mia