Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 784 ggr
mammagranbacken
0

Varför är ni rädda

FÖr att svara jag är ordblind men det bjuder jag på ni får ta mig som jag är. och jag er som ni är. kram mia

Lilacbower
0

Tror inte någon är rädd! Flört

Ensam - men stark!

mammagranbacken
0

jag bara undra det är nästan aldrig någon som svarar. Kram mia

Lilacbower
0

Det kan vara väldigt olika! Ibland får man många svar och ibland inga. Tror att en del saker vi skriver här är mer som tankar och som kanske inte besvaras på samma sätt som rena frågor eller undringar!

Kram till dig

Ensam - men stark!

[Norum]
0

Ibland är det väldigt givande att bara sitta och läsa.. Fundera lite och begrunda.

Sen har man inte alla svar alla gånger, kan vara svårt att veta vad man ska säga.

Men vi finns här! Ingen av oss brukar vara långt borta.. Glad

Lilacbower
0

Så sant, Skruttis! Vi finns här allt som oftast…..

Ensam - men stark!

mammagranbacken
0

Tack skruttis det värmer. kram mia

[Norum]
0

Jodå, vi finns. :)

Men eftersom sajtvärden är borta för tillfället och jag är ensam Medarbetare just nu så blir det lite mycket ibland. Pga sjukdom har jag mina perioder när jag är mer aktiv och andra stunder när jag inte ens strtar datorn.

Men jag försöker så gott jag kan.. Glad

Lilacbower
0

Jag jobbar nästan heltid och finns här oftast på kvällar och helger när jag har en stund över!

Du gör ett gott jobb, Skruttis!

Ensam - men stark!

[Norum]
0

*8 Tack! Tycker det är givande att vara här men ibland blir det som sagt lite avstannat.

mammagranbacken
0

Ni är duktiga ja bruka gå ut´när jag kommer hem är borta på jobb nästan 12timar om dan så det är avkoplande att kolla vad som har hent om någon behöver en det är många barn jag prattar med det är därför dom kalla mig mammagranbacken. Kram mia