Borta till och från
Jag är nu inne i en period av mycket undersökningar och ev några operationer. Dessutom så är jag väldigt, väldigt trött.. Kunde sova dygnet runt, känns det som.
Detta gör att jag inte kommer att vara lika aktiv som jag brukar ett tag fram över. Kommer naturligtvis att kika in lite då och då men inte i samma omfattning som tidigare.
Jag kan alltid nås via mail om det skulle vara nåt, det vet ni. :-) Dessutom finns det ju en superb Medarbetare! Hon är guld värd.. :-)
Så tro inte att jag har rymt eller nåt om ni inte ser mig. Mest troligt ligger jag nog bara och sover.. :-)

Ta det lugnt, du fina! Vi finns här när du är på G igen - det vet du!
Saknar dig lite redan……..
Ensam - men stark!
Åja, SÅ långt har jag ju inte hunnit än.. haha
Vänta i vart fall 10 minuter tills jag har hunnit ut till köket. 
Om jag bara inte vore så trött ändå.. Nästan jobbigaste biten..

Vet…..så reagerar jag när mina svart stunder kommer. Kan bara inte hålla mig vaken.
Titta till oss ibland, Skruttisvännen!
Ensam - men stark!
Kommer inte att vara särskilt långt borta, jag lovar.
Kram! 

Kram tillbaks, 
Ensam - men stark!
Vad snäll du är skruttis.
Bra att du tittar in ibland, just ifall att någon vill komma med i gruppen oss emellan eller något.
Du får gäran meddela mig/oss när du ska på operation… så vi allra minst kan tänka på dig extra mycket då 
*BAMSEKRAM*

Massa kramar till dig skruttis och va rädd om dig…
Hoppas du blir bättre..
kramar lisa
Jodå, jag är rädd om mig. Och skulle jag fuska (har aldrig hänt!
) så har jag en gubbe som jagar mig med blåslampa.. haha
Det värsta är att jag är så trött, hjärnan orkar liksom inte engagera sig.. Men det kommer och går. Just nu är det väl extra jobbigt när jag vet att jag har kanske 3 operationer framför mig, massor med undersökningar och har kommit kanske halvägs.. Känns lite tröstlöst ibland.. 
Bättre att ha kommit dit, än att stå innan och veta att man behöver hjälpen med operationer men inget hände,r och man bara blir runtskickad… t o m på akuten. Det har iaf kommit någonstans, och det är ju bra.
Jo, det har du rätt i. :-) Ska väl inte klaga men vissa dagar känns det tungt..
Men om 2 veckor kommer valpen och då får ju den rackaren pigga upp mig! :-)