Dem som gått bort
"Those who are dead are not dead there are just living in my head…"
Gillar den meningen….eller egentligen är den från en låt med coldplay.
Så känns det iaf, dem finns i mina tankar ofta…och om ni inte läst mitt tidigare inlägg om "lurad av medium" så gör det om ni inte förstår vad jag pratar om längre ned..hehe
Men sedan 2004 har jag förlorat människor ibland 1 eller 2 per år…2007 va rätt så tungt… men även förra året.
Ush hade riktigt stora förväntningar på att få höra från dem…visste inte riktigt exakt vad jag ville höra…men framförallt ville jag säga hejdå till min moster och min morbror som jag aldrig mer såg efter att jag åkte hem till Sverige från en resa i Chile 2005.
Dem lever inom mig…

Jag brukar säga att så länge vi pratar om dom så finns de kvar!
Låter som om du har haft några tuffa år med många förluster. Hoppas det blir annorlunda framöver!
kram
Ensam - men stark!
Vilken tråd menar du? Har du länken?
Och jag tänker alltid så länge man finns, finns också de som har dött.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#1. Tack !
#2. Menade mest ett tidigare inlägg jag gjorde som borde finnas under medium fliken, övernaturlig sajten. Trodde man kunde gå in på min sida och se mina tidigare inlägg? Går det inte?
Mvh Matilde
#3 Läste tråden där nu.
Du hade otur. Jag var hos en kvinna som bor i närheten av Örebro. Och det var minst sagt skrämmande och otroligt. För hon "såg" min kille sittande med vid bordet och hon sa en massa saker som bara han visste. Helt konkreta saker….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#3 Vad häftigt att det kan slå så rätt, vet flera vänner det gått bra för med andra medium. Jag hade verkligen både otur och kanske för lite information om denna person helt enkelt. (ingen jag känner har tidigare varit hos henne heller)
Denna kvinna i Örebro, är hon fortfarande verksam? Skulle vara av intresse för mig
/M
Hon heter Ann-Charlotte Oksanen och har bara mobilnummer, ingen mail eller hemsida.
070-5838677
Hon är jättetrevlig och fick trösta mig :)
Hon har också helgkurser men jag har tyvärr inte råd till det. Berätta gärna sedan hur det gick…
Tack! Skrev ned nr!
Skulle du vilja berätta ungefär vad som var så bra med henne? Är lite rädd ändå när man inte har så mycket info. Vad va priset för privatsittningen?
kram