Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 1632 ggr
Lilacbower
2009-03-07 11:22
0

Tänk

om några dagar fyller min son 18 år. Det var den födelsedag som min dotter längtade så mycket till och aldrig fick uppleva!

Men vi ska göra den till ett minne för livet för honom!

Ensam - men stark!

Gullan402
2009-03-07 12:48
0

Jo att fylla 18 är något speciellt. Då är man ju vuxen enligt lagens mening och fri att göra så mycket… Minns hur jag längtade efter 18 årsdagen eftersom jag dels hade äldre kompisar och dels s fyller jag sent. Så gör den minnesrik för din son. Kram.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Lilacbower
2009-03-07 12:53
0

Ska baka i helgen medans han är på Metallica i Sthlm. Min lille kille!

Ensam - men stark!

Alexej
2009-03-07 19:27
0

18 år är häftig, både för barnet och för föräldrarna.

Mitt barnbarn är nu snart 7 månader och jag tänker så mycket på det hur skönt det är med småbarn och vilka drömmar man har för de. Fast mina barns tornårstid hade jag gärna missad. Obestämd

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lilacbower
2009-03-07 19:36
0

Hoppas den värsta tonårstiden ligger bakom mig. Min yngsta är snart 15 och jag hoppas hon har börjat nedtaggningen!

Ensam - men stark!

Tatsja
2009-03-08 08:32
0

Min yngste fyllde 29 i december. Tiden går så fort. Lilla barnbarnet blir 3 år. Hinner inte riktigt med.

Vet hur det var när de längtade till myndighetsdagen. Äntligen kom den. Stora pojken var jättelycklig. Nu kunde han åka in på vattenfestivalen och kunna gå in med kompisarna. Lilla grabben har aldrig brytt sig om sådant.

När jag själv fyllde *myndig* så var åldern satt till 21. Några månader innan min dag, sänkte de den till 20. Kände mig snuvad på min dag.Obestämd

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?