Vad är sorg?
Jag frågade en läkare vad det är som gör så ont inuti kroppen. När allt drar ihop sig.
För mig är sorgen så mycket.
Saknad så klart, men också dåligt samvete. Kunde jag har ändrat nånting? Varför var jag inte snällare? Vi hade bråkat innan han dog. Ibland känns det som ett straff. Inte från honom men från livet.
Jag förlorade min första man, min far, vänner. Men den sista döden knäckte mig.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vet inte vad jag ska säga…. *kramar om*
Man vet aldrig när sorg och saknad slår till. Ska man tänka på att detta bråk kan vara det sista eller att den meningen skulle ha varit osagd.. Då har man inte många åsikter och ord kvar, tror jag. Alla vet nog att i bråk sägs det ord man inte menar.
Jag tror att alla vet om att det är kärleken som är viktigast, det är den man tar med sig vart man än går. Arga ord och ilska går över, men sluta älska någon - det gör man inte.

va glad för dom fina stunder ni hade tillsamans ,jag har förlorat både mamma och pappa och det jag mest tänker på är allt bra som jag fick av dom,deras sätt att se på livet.jag går alldrig omkring och är lessen, i början va jag så klart det ,alexej ,nu har du ett barnbarn ,ge all din kärlek till honom ,barn kan man ej ge för mycket kärlek…
Ibland känns det som ett straff.
Kan inte annat än att hålla med. Men jag vet bara inte vad man har gjort för ont för att straffas så!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus