Smärtan
Det har nu gått 1,5 år sedan det ödestigra hände.Vi tappade en nära person på bara några minuter.Var väldigt chockerande naturligtvis.Å här sitter jag nu "lång tid" senare och funderar på vad som eg. hände den dagen, hur vi tog oss igenom eländet och det känns så konstigt för när jag tänker på det så kommer jag exakt ihåg känslor, stämningar mm.Annars brukar jag dagligen tänka på den närmaste familjen.Hustrun och barnen som ska klara av att leva ensamma i vardagen.Att de klarar av det!De gör det såååå himmelens bra!Tack för att de finns kvar på jorden och berikar mitt liv!
…man tar en dag och en stund i taget som sagt, och FÖRSÖKER göra det bästa utav dem som man kan.
Ja, visst är det så. Tack!
Jag kommer också ihåg en del saker och känslor när det hände mig. Som om det var för en vecka sedan. Men många timmar fattas.
Oavsett hur man upplever tiden fortsätter den. En dag blir en ny dag, det går veckor, månader och blir till år:(
Tiden brukar inte läka smärtan men man får hjälp av tiden…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Undra om det kommer att vara så hela livet att man kommer ihåg känslorna så tydligt runt tiden det hände.Tiden får väl utvisa.