Tiden läker inga sår
Man brukar säga att tiden läker alla sår men det är bara påhittat. Hade det varit sant så varför river det fortfarande i mitt hjärta när jag tänker på dig. Du var mitt allt, du var min bästa vänn i vårt och tort. Du var anledningen till att mitt liv hade en mening och min kärlek till dig var oändlig. När du lämnade mig brast mitt hhjärta i två delar och känslan av att vara lycklig försvann. Så ofta jag dig bemött har du alltid varit glad och snäll. Din död kom som en chok och hålet som då återuppstått finne ännu kvar i mitt hjärta
Nej, tiden läker inte alla sår. Men det blir bättre, gör lite mindre ont. Fast saknaden kan sitta i länge…
mm
Man kan säga att tiden kan inte ta bort ärret som finns kvar efter såret men tiden kan få såret att sluta blöda.

Tiden läker visste alla sår, man får låta det ta sin tid.
Men ibland räcker inte tiden till, och tiden har inte hunnit läka alla såren tills man är död.
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Så kan man också se det.. Men nog hoppas jag att mina sår är borta tills den dagen..

#5, det hoppas nog de flesta…
*linda*
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

det är inte lätt jag saknar min man han dog för 2år 18vick saknaden är så stor jag har två underbara kopior på han och många vänner men det hjällper inte när natten komer det är inte lätt men det går en dag i taget. kram mia