Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 1217 ggr
Betiz
0

R.I.P Tobias

I fredags fick jag veta att en kille som jag känner hade dött. Han dog på torsdagen. Han var som en lillebror för mig. Så det kändes väldigt tungt och det känns fortfarande väldig tung.

Han var en fin kille både i det yttre och inre. Han hade en vacker själ. När man var arg eller ledsen så kunde ha få dig glad och lugn. Bara av att vara sig själv, inga försök till dåliga skämt. Utan bara sig själv.

Han brydde sig mer om andra än sig själv. Jag tycker att det är orättvist att han togs ifrån denna jord så ung. Endast 21 år gammal.

Tobbe om du kan se detta, vill jag att du ska veta att jag är stolt över dig och  har alltid varit stolt över dig. Älskar dig. Sov gott min älskade vän, saknar dig min bror.

Vila i frid.

[Norum]
0

Så ung.. Det är jobbigt när dom dom har hela livet framför sig när dom går bort.

Förstår att saknaden river i dig…

Betiz
0

Ja det känns ju iaf lite bättre om de som gått bort hunnit levt ett längre liv iaf. Men tyvärr är det inget som man kan göra åt det. I så fall hade jag hellre gett mitt liv för att han skulle få leva längre. Jag har iaf hunnit med mycket mer.

[Norum]
0

Man kan ju inte byta med dom… Och det är inte meningen att man ska kunna det heller. Jag har en kusin som drunknade när han var 21, många år sen nu men jag saknar honom ännu.

Betiz
0

saknaden försvinner inte, den kommer alltid vara där och det är bra, för då glömmer vi dem aldrig

[Norum]
0

Nej, glömmer gör man inte..

Alexej
0

Unga människor borde inte dö….Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lilacbower
0

#6, Du har så rätt!

Ensam - men stark!

siberlina
0

jag beklagar sorgen,men hur  dog han.

Betiz
0

tack så mycket. Det är alltid svårt. Dödsorsak inte ännu fastställd.