Tar du ...
… en fikarast idag, så passa på att titta in på länken jag lägger in här. Jag är med i en stor poesitävling nu, så gå gärna in och läs min bidragande dikt. Tycks den om så rösta gärna. Jag är med i match 8 den första omgången. Poesi är så mycket mer än ord. Läs så får du se. Jag heter Maria Svanerud Sahrling. Mvh Mia/Asfaltsblomman www.serum.se/poesicup/

Kom inte in på länken=(
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Okej…jag märkte det :(, men du kan kopiera adressen och klistra in den igen. Kul om du kikar in.
Kram
Mia

Nu har jag läst och röstat
. Den var ju bra är så avundsjuk på alla som kan skriva poesi dikter och noveller. Lycka till
// Ulrika
Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!
Men åh, tack så jättemycket för de orden. Blir så glad :). Men du, jag tror säkert du också kan skriva. Öva, öva och öva.
Kram
Mia

Ja jag bloggar för fullt=) Kanske jag får ordning på svenskan och kommatecken och PUNKTERNA
. Men nått jag ångrar är ju att jag inte skrev dagbok när jag var på sjön kommer bara ihåg fragment på vart jag varit Kram Ulrika
// Ulrika
Ja, ibland blir man efterklok :/. Men det är aldrig försent att börja skriva. Alla har något att dela med sig av. Lycka till!
Kram
Mia

Kan du inte skriva dikten här, kan inte öppna länken…
Har märkt att det blev nåt tok med länken. Men du kan skriva av webadressen och gå in dit ändå. Det funkar utmärkt. Så klickar du på match 8 och klickar på mitt namn, Maria Svanerud Sahrling, så kan du läsa min dikt
, och rösta om den är värd det.
Lycka till.
Kram
Mia
Att skriva är min ventil. Jag skriver dikter om och ur verkliga livet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Lika här
.
Kram
Mia