Min älskade dotter
Min älskade dotter Camilla dog i går kväll.
Hon blev bara 37 år. Det var antagligen något med hjärtat, ventrikelflimmer.
Jag har varit hos familjen i natt på NÄL sen åkte vi tillsammans hem till dom i Lysekil. Camilla är medlem här på ön susanna 37.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Kramar dig med styrkekramar! Miste min dotter för några år sedan och vet vad du har framför dig!!!!!
Var rädd om dig!
Ensam - men stark!

Tack. Jag kan inte förstå detta. Miste min kära pappa för två månader sen, nu är de tillsammans. Det finns tre barn i familjen som saknar sin mamma och bara gråter. Det är svårt att trösta när alla är lika förtvivlade. Pappan försöker vara stark för barnens skull. Vi får ta hand om varandra.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Gör det och ta en dag i taget, en timma och en minut i taget till att börja med…..mer bråttom behöver ni inte ha. Det tar tid och tiden är det enda som kan göra smärtan lite mindre smärtsam!
Det är svårt att förlora dem vi älskar! En mamma ska inte förlora sina barn……..
Ensam - men stark!
Jag beklagar verkligen! Önskar jag kunde säga nåt men det finns inga ord som kan lindra.. Jag lider med dig och övrig familj..
massvis med styrkekramar!
Massvis med stryke och tröst kramar =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Beklagar jättemycket å sänder massa styrkekramar….
Jag förstår vad du går igenom, jag miste min dotter, den 11 maj.
Det värsta som kan hända en förälder, USCH!
Kramar

Massa styrkekramar från mig med. Jag vet också var du går i genom: Jag miste min älskade Zedd den 15 seb föra året. Jag tänker på dig och dina kära. Ha det bra vi hörs.

#10 Zedd minns jag från ÖN. Läste alla hans inlägg tror jag. Jag träffade honom aldrig irl men jag vet att han är saknad av många.
Kram till dig från mig
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo