Min älskade son
För tre månader sen miste jag min yngste son, han blev 27 år. Saknar honom oändligt.
Jag förstår att saknaden river i dig… Det skulle vara förbjudet att överleva sin barn.
Vad var det som hände? Berätta bara om du vill..

Kramar dig med styrkekramar!
Ensam - men stark!
Åå,jag förstår hur mycket du saknar din son. Jag miste min dotter i maj. Saknar henne så himla mycket, det är så fruktansvärt att förlora ett barn. Säger som Skruttis, det skulle absolut vara förbjudet!
KRAMAR

Har precis varit och planterat nya blommor hos min dotter……..det är inte så det ska vara!
Ensam - men stark!

Min dotter dog för 8 veckor sen hon blev 37 år. Sorgen och saknade är så stor.
Kramiz till dig
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Vad många det är som har förlorat sina barn?! 
Blir bedrövad när jag märker hur vanligt detta är..

Vi är många………..ändå blir man så ensam!
Ensam - men stark!
Visst är det märkligt? Det verkar ju som att det är vanligare än man tror… men det är ju också svårare att prata om ,i alla fall för mig..

Ja vi är många som förlorat ett barn. Vi finns för varandra här och det är skönt att prata med någon som vet vad vi går igenom även om sorgen inte kan jämföras.
kram på er
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Nej, sorg kan inte jämföras. Alla har sin egen.. Men ett andningshål kan vara ovärderligt.

Tack för alla fina svar, Skönt att få stöd av okända medmänniskor, bara den som varit med om det kan förstå det,
Kram till alla

Jag beklagar verkligen era förluster…
Har också mist ett barn. Amanda skulle ha varit 6½ år nu!
En föräldrer ska aldrig överleva sitt eget barn… Det är som ni säger, det borde vara förbjudet!
Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

usch de e tråkit o missta barn o djur o allt… :( RIP