Sorg iFokus

Sorg

Etikettdikter
Läst 1464 ggr
Asfaltsblomma
0

Slutfinalen är igång nu ... så spännande!

Hej alla fina människor. Nu, äntligen har Serums Poesicup dragit igång den slutliga finalen. Jag har tagit mig enda hit. Jag är så glad över det och över att jag kunnat beröra så pass många hjärtan/själar att det blivit möjligt. Jag lägger in en länk här så kan du titta in på tävlingssidan och läsa min dikt. Tycks den om/berör den dig så går det att rösta ;). (Blir det fel med länken här så den inte funkar är det bara att markera webadressen, kopiera och klistra in i adressraden.) Jag önskar alla fina ifocusare en fantastisk fortsättning på denna varma och sköna sommarvecka.Glad

http://www.serum.se/poesicup/match_1/slut.php

Kram från en sörjande poet med hopp.

Mia

Kramis65
0

HUr gick det? Med poesicupen?

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Asfaltsblomma
0

Hej!

JAG VANNGlad! Äran känns som den störsa vinsten, men jag kommer också att få ge ut en E-bok på Serum Bokförlag. Jättekul! Jag har funderat mycket på vad det blir för bok. Jag har flera projekt på gång, men bestämde mig till slut för en poesisamling. Jag har gett ut tre böcker tidigare, varav en poesisamling. Hoppas på att det är ett bra beslut. Poesi är stt stort begrepp och många stilar finns. Man kan fylla en diktsamling med ord som ändå blir ett ganska tomt innehåll eller nåt man själv bara förstår. Men man kan också beröra och hjälpa människor i sitt inre växande som människa. Det är min mening med min poesi.

Önskar dig en goooo sommardag!

Kram

Mia