Sorg iFokus

Sorg

Etiketttänd-ett-ljus-för-nära-och-kära
Läst 1389 ggr
flisan708
0

Tänder ett ljus.......

Idag vill jag tända ett ljus för min mamma som dog den 9 mars i år. Kan inte förstå att 6 månader redan har gått. Saknaden finns där och kommer nog så alltid göra men vet att hon finns med, fast i ny form.

Axna
0

Vila i frid!

/Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänder ett ljus för din mamma

kram

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

flisan708
0

Tack till Er och jag håller med själar dör inte. Hade faktiskt ett jättefin dag idag. Jag och min bror har haft en heldag. Var till blomsteraffären och köpte blommor och ljus, sen till minneslunden där mamma ligger. Det är så vackert där och fridfullt. Sen åkte vi upp till sommarstugan, i det området så har min mamma varit i en fäbod när hon växte upp. Sen åkte vi till mammas väninna som har stuga i närheten. Blev där ett par timmar och det var trevligt. Pratade om mamma och minnen. Hade inte  planerat det men det blev så och vi hade tur att de var hemma.  Avslutade dagen med att åka till en annan sommarstuga som finns i familjen. Där bodde vi på sommrarna när jag växte upp. Hela dagen blev så rätt och dagen blev ljus och fin. Sen sken solen och bara det gör en glad.

Kram Lisa

xinluo
0

Vilken fin dag ni hade.

Kram

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

marcoz
0

Rest in peace.

Hon finns nära dig i alla lägen…

flisan708
0

#5 Tänk det tror jag med. Har en dikt på min sida som betytt mycket för mig, den säger just det.

marcoz
0

Självklart :)