Sorg iFokus

Sorg

Etikettsorg
Läst 1608 ggr
snurro89
0

Det finns inget kvar...

Jag vill ta mitt, liv fan förlåt för de här inlägget! men, jag kommer göra det snart, om ingen vill stötta mig eller något…

WornOut
0

varför?

flisan708
0

Berätta vad som händer i ditt liv, varför mår du så dåligt? Ibland kan man må bättre av att få berätta varför livet är som det är? Om du mår som du gör, sök hjälp genast.

Mitralis
0

Tänk allt härligt du kommer att missa om du inte har lite tålamod och ger saker och ting lite tid.
Jag var inte alls nöjd med livet för några år sedan och var nästan sugen på att hoppa från en bro.
Nu är allt så bra det kan bli och om jag hade hoppat från bron så hade jag ju missat allt detta.

Titta in på psykologi i fokus. Kanske hittar du ännu mer att söka tröst i där.

Stockholms Län

www.vardguiden.se

Stockholms läns psykiatriska akutmottagning (Länsakuten)
S:t Görans sjukhus
08-672 25 33
Dygnet runt

Centrala Jouren, Psykiatri Södra
Farsta, Enskede-Årsta-Vantör, Södermalm och Skarpnäck.

08-616 59 40
Vardagar 16:30 - 08:00
Helger 08:00 - 08:00

Norra Akutenheten, Psykiatri Nordöst
Danderyd, Täby, Vallentuna, Lidingö, Vaxholm och Österåker, Solna, Sundbyberg, Sollentuna,Järfälla, Upplands-Bro, Upplands Väsby och Sigtuna.

08-655 58 58
Dygnet runt

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kära du. Ta telefonen och ring någon. Du har fått förslag från Mitralis dit du kan ringa. Var inte rädd för att söka hjälp.

Jag har läst några av dina inlägg och kan förstå att du har det jobbigt. Men det finns alltid en sol bakom molnen. Solen och ljuset finns där.

Skickar dig en tröstande kram.

Xinluo

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Axna
0

Jag förstår att allting känns jobbigt. Tror mig när jag säger att jag har själv försökt ta livet av mig antal ggr. Sista gången va några veckor efter jag miste mitt första barn. Nu 5 år senare är jag glad över att jag inte tog livet av mig. Det finns ljus bakom mörkret! Idag mår jag bra…  Ljuset finns i mitt liv!

Ovanför så har du fått väldigt bra tips, följ dem för din egen skull!

KRAM/ Chatarina

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

Mitralis
0

Hur är det med dej nu?

xinluo
0

Jag tänker också på Dig…kramiz

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Axna
0

Jag hoppas att du har fått hjälp!

Kram

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)