RIP Niclas
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
År 2006 klockan 19:30 på lucia gick min 7 årige lillebror bort han hade haft cancer i kanske ett år och efter Niclas gick bort fick vi veta av doktorn att den cancern inte gick att bota
Min morbror gjorde en sång om honom

Han var en jättetrevlig kille han brukade säga porselin istället för porslin jag saknar honom mer än något annat i världen 

Jag har aldrig förlorat något syskon men det har mina barn och jag vet hur jobbigt de tycker det är ibland. Saknaden kommer alltid finnas tror jag!
Kram
Ensam - men stark!

så sorgligt

Vilken vacker låt, jag blev alldeles rörd. Har inte förlorat ett syskon, men förstår att det måste vara enormt svårt. Och så ung, så orättvist på något sätt. Det är jobbigt att sakna…*kram*

tack. Det går inte att beskriva hur det är att förlora ett syskon men man kan säga att det är ett hål som aldrig kommer att lagas :(

stackars er jag fick alldrig träffa honom med jag har träffat hans mamma och hans systere och hon brukara prata om honom med mej i beln s å jag tyckere så synd om er

beln?

bland

okej då vet jag

RIP niclas :(<3

Många kramar till dig och din familj!
/Chatarina
Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)